Strona 11 z 12

Re: Spostrzeżenia

: czwartek 02 kwie 2020, 19:40
autor: NycU
Boghute Ara pisze: środa 01 kwie 2020, 12:37
NycU pisze: wtorek 31 mar 2020, 21:03
Boghute Ara pisze: wtorek 31 mar 2020, 16:17
No tak, nie pomyślałem o tym. :roll: A gra się przypadkiem nie zatnie? :twisted:
Hahaha, u mnie akurat się nie zacina, ale bywało tak jak jeszcze odpalałem z płyty xD
Czyli ten błąd jest uzależniony od tego czy gra się z płyty czy z twardziela?

Z moich własnych doświadczeń wynika, że gra głupieje w momencie gdy przeciwnik nie może ruszyć się z miejsca, w wynika czego jest on nieustannie karany Gniewem Bożym, co w przypadku śmierci jakiejkolwiek jego jednostki powoduje zawieszenie się gry.
Możliwe, nie robiłem nigdy testów ale pamiętam, że gdy odpalałem grę z cd pierw w bibliotece potem już u siebie (2 inne płyty) to gra potrafiła się zawiesić na wpisywaniu kodów albo właśnie po gniewie bożym który kończył się jakąkolwiek śmiercią, potem gdy płyta mi pękła podbrałem grę 2 razy z różnych żródeł i nie było już tego problemu więc bardzo prawdopodobne, że tak właśnie jest (nie wiem czemu ale antywirus usunął mi 1 kopię jakoś po roku bez powodu)

Re: Spostrzeżenia

: piątek 03 kwie 2020, 14:07
autor: Konin3D
NycU pisze: czwartek 02 kwie 2020, 19:40 Możliwe, nie robiłem nigdy testów ale pamiętam, że gdy odpalałem grę z cd pierw w bibliotece potem już u siebie (2 inne płyty) to gra potrafiła się zawiesić na wpisywaniu kodów albo właśnie po gniewie bożym który kończył się jakąkolwiek śmiercią, potem gdy płyta mi pękła podbrałem grę 2 razy z różnych żródeł i nie było już tego problemu więc bardzo prawdopodobne, że tak właśnie jest (nie wiem czemu ale antywirus usunął mi 1 kopię jakoś po roku bez powodu)
Podejrzewam, chociaż sam osobiście nie sprawdzałem, ale zawieszanie się gry przy śmierci od Gniewu Bożego przy odpalaniu gry z płyty może mieć związek z samym odczytem fizycznego nośnika. nawet samo działanie gry może być wolniejsze przez to (zauważyłem tę zależność u siebie - przy prawie każdym ruchu jednostki słychać odczytywanie nośnika w napędzie).

A co do usuwania przeróżnych plików/programów przez antywirusy, to po prostu aktualizacja bazy danych antywirusa o jakiś zapis, który powoduje, że np. program napisany w turbo Pascalu automatycznie uważany jest za wirusa, jeżeli została użyta funkcja odczytywania klawisza (keylogery też korzystają z tej funkcji).

Przy najbliższej okazji, jak będę uruchamiał Clash (i nie zapomnę), sprawdzę, czy odpalanie z obrazu płyty (a nie fizycznego nośnika CD) też powoduje wieszanie się gry przy Gniewie Bożym (osobiście przy walkach unikam GB)

Re: Spostrzeżenia

: środa 05 sty 2022, 02:45
autor: NycU
Dzisiaj grając znowu coś odkryłem, ale jaja, wiedzieliście o tym? Dołączam filmik aby nikt nie musiał tego sprawdzać własnoręcznie
https://megawrzuta.pl/download/9a555e48 ... 508dc.html
Nie trzeba robić tych operacji co ja na załączonym filmie, wystarczy zaatakować ten zamek z lewej strony, chciałem tylko pokazać jak bardzo jest to dziwne, to drzewko pod zamkiem i że nie działa z każdej strony ataku na zamek, jest to 9 misja kampanii czerwonego

Re: Spostrzeżenia

: środa 05 sty 2022, 12:16
autor: Boghute Ara
NycU pisze: środa 05 sty 2022, 02:45 Dzisiaj grając znowu coś odkryłem, ale jaja, wiedzieliście o tym? Dołączam filmik aby nikt nie musiał tego sprawdzać własnoręcznie
https://megawrzuta.pl/download/9a555e48 ... 508dc.html
Nie trzeba robić tych operacji co ja na załączonym filmie, wystarczy zaatakować ten zamek z lewej strony, chciałem tylko pokazać jak bardzo jest to dziwne, to drzewko pod zamkiem i że nie działa z każdej strony ataku na zamek, jest to 9 misja kampanii czerwonego
U mnie atak działa z każdej strony. :? A czy można wiedzieć o jakie operacje Ci chodzi? I co Ty tam właściwie dwukrotnie wklepywałeś na klawiaturze?

Ja z kolei odkryłem coś innego, mianowicie wybierzcie jakąkolwiek pojedynczą misję (ale nie w kampanii), zagrajcie graczem czerwonym i sprawdźcie ile PA mają jednostki w 1. turze, ale tylko te znajdujące się w grupach z wyjątkiem pierwszej od lewej. :P Okazuje się, że na starcie mają one aż o 4 PA mniej. Dopiero od drugiej tury wszystko wraca do normy. Myślałem, że to jakiś błąd spowodowany moim modem, ale przetestowałem również oryginalną wersję i tam jest to samo. To tylko pokazuje, że gracz czerwony jest najbardziej poszkodowany ze wszystkich, ponieważ nie dość, że większość jego jednostek zaczyna grę z mniejszą liczbą PA to jeszcze otrzymuje na starcie mniej chłopów niż pozostali gracze, tj. 100 zamiast 108-110.

Re: Spostrzeżenia

: środa 05 sty 2022, 13:55
autor: Konin3D
NycU pisze: środa 05 sty 2022, 02:45 Dzisiaj grając znowu coś odkryłem, ale jaja, wiedzieliście o tym? Dołączam filmik aby nikt nie musiał tego sprawdzać własnoręcznie
https://megawrzuta.pl/download/9a555e48 ... 508dc.html
Nie trzeba robić tych operacji co ja na załączonym filmie, wystarczy zaatakować ten zamek z lewej strony, chciałem tylko pokazać jak bardzo jest to dziwne, to drzewko pod zamkiem i że nie działa z każdej strony ataku na zamek, jest to 9 misja kampanii czerwonego
Niestety, ale nie otwiera mi się ten plik.

Re: Spostrzeżenia

: środa 05 sty 2022, 14:59
autor: Boghute Ara
Konin3D pisze: środa 05 sty 2022, 13:55Niestety, ale nie otwiera mi się ten plik.
Przecież to typowa nagrywka z komórki w formacie .mp4. :roll: Spróbuj zainstalować jakiś zestaw najpopularniejszych kodeków i powinno ruszyć. Osobiście używam K-Lite Mega Codec Pack.

Re: Spostrzeżenia

: środa 05 sty 2022, 19:10
autor: Konin3D
Boghute Ara pisze: środa 05 sty 2022, 14:59
Konin3D pisze: środa 05 sty 2022, 13:55Niestety, ale nie otwiera mi się ten plik.
Przecież to typowa nagrywka z komórki w formacie .mp4. :roll: Spróbuj zainstalować jakiś zestaw najpopularniejszych kodeków i powinno ruszyć. Osobiście używam K-Lite Mega Codec Pack.
No właśnie numer polega n tym, że mam te kodeki zainstalowane. Odtwarza mi tylko muzykę.

Re: Spostrzeżenia

: środa 05 sty 2022, 19:16
autor: Konin3D
Windowsowy odtworzył nagranie, a odtwarzacz zainstalowany z kodekami, nie dał rady.

I szczerze... Ja też nie miałem problemów z atakiem. Z każdej strony nic dziwnego nie było.

Re: Spostrzeżenia

: środa 05 sty 2022, 19:17
autor: Konin3D
Boghute Ara pisze: środa 05 sty 2022, 12:16
NycU pisze: środa 05 sty 2022, 02:45 Dzisiaj grając znowu coś odkryłem, ale jaja, wiedzieliście o tym? Dołączam filmik aby nikt nie musiał tego sprawdzać własnoręcznie
https://megawrzuta.pl/download/9a555e48 ... 508dc.html
Nie trzeba robić tych operacji co ja na załączonym filmie, wystarczy zaatakować ten zamek z lewej strony, chciałem tylko pokazać jak bardzo jest to dziwne, to drzewko pod zamkiem i że nie działa z każdej strony ataku na zamek, jest to 9 misja kampanii czerwonego
U mnie atak działa z każdej strony. :? A czy można wiedzieć o jakie operacje Ci chodzi? I co Ty tam właściwie dwukrotnie wklepywałeś na klawiaturze?
Może chodzi o dziurę w murze?

Re: Spostrzeżenia

: środa 05 sty 2022, 19:54
autor: NycU
U mnie atak działa z każdej strony. :? A czy można wiedzieć o jakie operacje Ci chodzi? I co Ty tam właściwie dwukrotnie wklepywałeś na klawiaturze?
Jeśli zaatakujesz zamek z kazdej innej niż lewej strony rząd pionowy ma 7 pól, jeśli z lewej ma 8, do tego jest dziura w murze i brama nie jest usytuowana na środku, podczas walki klikałem strzałki w górę i w dół aby przy drugim ataku pokazać że jest dodatkowy ukryty rząd
Może chodzi o dziurę w murze?
Dokładnie o to mi chodzi, i o to że rząd pionowy może pomieścić 8 jednostek a normalnie przy ataku na zamek zawsze było to 7