Strona 10 z 12

Re: Spostrzeżenia

: piątek 18 sty 2019, 17:32
autor: Konin3D
NycU pisze: piątek 18 sty 2019, 15:33 (...) w misji 10 na zimowej mapie jest ukryty port ale nie ma w nim nigdy jednostek, w sumie w obu 10 misjach jest, taka ciekawostka
Na wielu mapach bez portu znajduje się na krawędzi miejsce, gdzie pojawia się kursor związany z portem, ale (jak wyżej wspomniano) jednostki tam się nie pojawiają. W sumie już na samym początku grania w Clasha zauważyłem taki fakt.

Wynika z tego, że w sumie na każdej mapie jest port, ale nie każdy port posiada swoją funkcjonalność.

Re: Spostrzeżenia

: sobota 19 sty 2019, 23:32
autor: Boghute Ara
NycU pisze: piątek 18 sty 2019, 15:33Ps nie da się osiągnąć 2 poziomu technologicznego na żadnej mapie jeśli SAM nie wybudujesz 2 zamku
Wstyd się przyznać, ale zorientowałem się o tym dopiero dzisiaj. :oops: Nie wiem jak przez tyle lat mogłem tego nie wiedzieć? Zawsze mi się wydawało, że wystarczy po prostu wybudować wszystkie budynki w swoim głównym zamku, ale okazało się, że jeżeli choćby nie zaczniemy stawiać zamku lub twierdzy na jakichkolwiek fundamentach na mapie to nie wskoczymy na 2. poziom technologiczny.
Konin3D pisze: piątek 18 sty 2019, 17:32
NycU pisze: piątek 18 sty 2019, 15:33(...) w misji 10 na zimowej mapie jest ukryty port ale nie ma w nim nigdy jednostek, w sumie w obu 10 misjach jest, taka ciekawostka
Na wielu mapach bez portu znajduje się na krawędzi miejsce, gdzie pojawia się kursor związany z portem, ale (jak wyżej wspomniano) jednostki tam się nie pojawiają. W sumie już na samym początku grania w Clasha zauważyłem taki fakt.

Wynika z tego, że w sumie na każdej mapie jest port, ale nie każdy port posiada swoją funkcjonalność.
Faktycznie, właśnie to sprawdziłem. Na każdej mapie bez prawdziwego portu (obojętnie czy to w misjach czy w kampanii) w lewym górnym rogu mapy znajduje się niewidzialny port w którym nigdy nie pojawiają się żadne jednostki. :shock:

Re: Spostrzeżenia

: niedziela 20 sty 2019, 02:01
autor: NycU
Boghute Ara pisze: sobota 19 sty 2019, 23:32
NycU pisze: piątek 18 sty 2019, 15:33Ps nie da się osiągnąć 2 poziomu technologicznego na żadnej mapie jeśli SAM nie wybudujesz 2 zamku
Wstyd się przyznać, ale zorientowałem się o tym dopiero dzisiaj. :oops: Nie wiem jak przez tyle lat mogłem tego nie wiedzieć? Zawsze mi się wydawało, że wystarczy po prostu wybudować wszystkie budynki w swoim głównym zamku, ale okazało się, że jeżeli choćby nie zaczniemy stawiać zamku lub twierdzy na jakichkolwiek fundamentach na mapie to nie wskoczymy na 2. poziom technologiczny
Dziękuję, że sprostowałeś mój błąd logiczny, potraktowałem wyraz "zamek" jako ogół dostępnych budowli możliwych do postawienia na fundamentach, poprawnie powinno być zamku albo twierdzy

Re: Spostrzeżenia

: poniedziałek 30 mar 2020, 00:20
autor: NycU
https://zapodaj.net/f50a1c921bea3.jpg.html
Taran 5 tur produkcji vs katapulta 5 tur produkcji, i jeszcze niebieski skubany się w zamku bronił, a niby nie da się pokonać jakiegokolwiek strzelca samymi taranami 8-)

Re: Spostrzeżenia

: poniedziałek 30 mar 2020, 00:23
autor: NycU
NycU pisze: poniedziałek 30 mar 2020, 00:20 https://zapodaj.net/f50a1c921bea3.jpg.html
Taran 5 tur produkcji vs katapulta 5 tur produkcji, i jeszcze niebieski skubany się w zamku bronił, a niby nie da się pokonać jakiegokolwiek strzelca samymi taranami 8-)
Co ciekawe katapulta jest przy samej ścianie otoczona przez 5 jednostek a strzałeczek z bonusowymi obrażeniami jest 8

Re: Spostrzeżenia

: poniedziałek 30 mar 2020, 20:08
autor: Boghute Ara
NycU pisze: poniedziałek 30 mar 2020, 00:20 https://zapodaj.net/f50a1c921bea3.jpg.html
Taran 5 tur produkcji vs katapulta 5 tur produkcji, i jeszcze niebieski skubany się w zamku bronił, a niby nie da się pokonać jakiegokolwiek strzelca samymi taranami 8-)
No tak, ale sytuacja zrobiła się patowa, bo ani Tarany nie zaatakują Katapulty ani Katapulta nie zaatakuje Taranów. :roll:
NycU pisze: poniedziałek 30 mar 2020, 00:23 Co ciekawe katapulta jest przy samej ścianie otoczona przez 5 jednostek a strzałeczek z bonusowymi obrażeniami jest 8
Tak, ten błąd zdarza się w momencie otoczenia jednostki stojącej na skraju ekranu.

Re: Spostrzeżenia

: wtorek 31 mar 2020, 01:07
autor: NycU
No tak, ale sytuacja zrobiła się patowa, bo ani Tarany nie zaatakują Katapulty ani Katapulta nie zaatakuje Taranów. :roll:
Nie zrobiła się patowa, podczas tury białego obojętnie który taran może zrobić ruch o pole w tył i wrócić na miejsce, katapulta nie może wykonać jakiegokolwiek ruchu więc zniszczy ją gniew boży :twisted:

Re: Spostrzeżenia

: wtorek 31 mar 2020, 16:17
autor: Boghute Ara
NycU pisze: wtorek 31 mar 2020, 01:07
No tak, ale sytuacja zrobiła się patowa, bo ani Tarany nie zaatakują Katapulty ani Katapulta nie zaatakuje Taranów. :roll:
Nie zrobiła się patowa, podczas tury białego obojętnie który taran może zrobić ruch o pole w tył i wrócić na miejsce, katapulta nie może wykonać jakiegokolwiek ruchu więc zniszczy ją gniew boży :twisted:
No tak, nie pomyślałem o tym. :roll: A gra się przypadkiem nie zatnie? :twisted:

Re: Spostrzeżenia

: wtorek 31 mar 2020, 21:03
autor: NycU
Boghute Ara pisze: wtorek 31 mar 2020, 16:17
NycU pisze: wtorek 31 mar 2020, 01:07
No tak, ale sytuacja zrobiła się patowa, bo ani Tarany nie zaatakują Katapulty ani Katapulta nie zaatakuje Taranów. :roll:
Nie zrobiła się patowa, podczas tury białego obojętnie który taran może zrobić ruch o pole w tył i wrócić na miejsce, katapulta nie może wykonać jakiegokolwiek ruchu więc zniszczy ją gniew boży :twisted:
No tak, nie pomyślałem o tym. :roll: A gra się przypadkiem nie zatnie? :twisted:
Hahaha, u mnie akurat się nie zacina, ale bywało tak jak jeszcze odpalałem z płyty xD

Re: Spostrzeżenia

: środa 01 kwie 2020, 12:37
autor: Boghute Ara
NycU pisze: wtorek 31 mar 2020, 21:03
Boghute Ara pisze: wtorek 31 mar 2020, 16:17
NycU pisze: wtorek 31 mar 2020, 01:07
Nie zrobiła się patowa, podczas tury białego obojętnie który taran może zrobić ruch o pole w tył i wrócić na miejsce, katapulta nie może wykonać jakiegokolwiek ruchu więc zniszczy ją gniew boży :twisted:
No tak, nie pomyślałem o tym. :roll: A gra się przypadkiem nie zatnie? :twisted:
Hahaha, u mnie akurat się nie zacina, ale bywało tak jak jeszcze odpalałem z płyty xD
Czyli ten błąd jest uzależniony od tego czy gra się z płyty czy z twardziela?

Z moich własnych doświadczeń wynika, że gra głupieje w momencie gdy przeciwnik nie może ruszyć się z miejsca, w wynika czego jest on nieustannie karany Gniewem Bożym, co w przypadku śmierci jakiejkolwiek jego jednostki powoduje zawieszenie się gry.