OpenClash 0.2.3

Dyskusje o modyfikacji do Clash

Moderator: Boghute Ara

Awatar użytkownika
Korkez
Posty: 21
Rejestracja: niedziela 27 mar 2016, 09:56
Kontakt:

Re: OpenClash 0.2.3

Post autor: Korkez » wtorek 14 sie 2018, 18:27

Są jakieś postępy z wersją 0.3? Miała być do końca marca, a tu już połowa sierpnia jest :P

Awatar użytkownika
Griz
Posty: 40
Rejestracja: niedziela 31 lip 2016, 19:03

Re: OpenClash 0.2.3

Post autor: Griz » sobota 01 wrz 2018, 18:34

Korkez pisze:
wtorek 14 sie 2018, 18:27
Są jakieś postępy z wersją 0.3? Miała być do końca marca, a tu już połowa sierpnia jest :P
[sarkazm] Do marca 6 miesięcy jeszcze zostało! [/sarkazm] . Niestety wypadła mi praca i życie :oops:.

Pracuję od lutego nad grą, w której jestem jedynym programistą, przez co zajmuje mi ona dużo czasu, nawet poza godzinami pracy.

Chciałbym wam zrobić prezent na gwiazdkę i przeorać wersję 0.3 do ściągnięcia. Jedyną rzeczą do zrobienia w tym celu nadal pozostaje oddzielenie oryginalnych assetów od projektu, aby umożliwić jego dystrybucję.

hattori
Posty: 3
Rejestracja: niedziela 07 paź 2018, 13:26

Re: OpenClash 0.2.3

Post autor: hattori » niedziela 07 paź 2018, 14:34

Cześć wszystkim na forum!

Myśleliście może nad jakaś formą finansowania projektu, typu kickstarter? Albo nad nagłośnieniem tematu? Ostatnio szukałem Clasha, żeby znowu sobie w niego zagrać. Widziałem w internecie, ze takie „ciche” zainteresowanie grą jest zauważalne.

Konin3D
Posty: 26
Rejestracja: sobota 24 cze 2017, 18:34
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Re: OpenClash 0.2.3

Post autor: Konin3D » poniedziałek 08 paź 2018, 14:58

hattori pisze:
niedziela 07 paź 2018, 14:34
Myśleliście może nad jakaś formą finansowania projektu, typu kickstarter?
Popieram... Czemu wcześniej ktoś tego nie zaproponował?

Awatar użytkownika
Boghute Ara
Administrator
Posty: 167
Rejestracja: piątek 18 gru 2015, 21:02
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: OpenClash 0.2.3

Post autor: Boghute Ara » poniedziałek 08 paź 2018, 18:12

Konin3D pisze:
poniedziałek 08 paź 2018, 14:58
hattori pisze:
niedziela 07 paź 2018, 14:34
Myśleliście może nad jakaś formą finansowania projektu, typu kickstarter?
Popieram... Czemu wcześniej ktoś tego nie zaproponował?
Zebrać pieniądze na platformie crowdfundingowej to jedno, ale musi być jeszcze ktoś kto wykona czarną robotę. :roll:

Zresztą OpenClash to projekt Griza, który z tego co mi wiadomo samemu jest programistą, więc najlepiej żeby to on sam wypowiedział się w temacie.
Biada Ci!!! Odkopałeś szczątki pradawnego władcy tych ziem (Boghute Ara, lub kogoś z jego rodziny). Czeka Cię teraz surowa kara, gdyż otwierając wieko jamy uwolniłeś klątwę. :twisted:

hattori
Posty: 3
Rejestracja: niedziela 07 paź 2018, 13:26

Re: OpenClash 0.2.3

Post autor: hattori » poniedziałek 08 paź 2018, 20:28

Chętnie bym się z Griz'em skontaktował, aby wybadać jaki jest status. Niestety, forum nie daje takiej możliwości (w tym momencie nie widzę nawet możliwości wysłania PW).

Awatar użytkownika
Boghute Ara
Administrator
Posty: 167
Rejestracja: piątek 18 gru 2015, 21:02
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: OpenClash 0.2.3

Post autor: Boghute Ara » wtorek 09 paź 2018, 08:43

hattori pisze:
poniedziałek 08 paź 2018, 20:28
Chętnie bym się z Griz'em skontaktował, aby wybadać jaki jest status. Niestety, forum nie daje takiej możliwości (w tym momencie nie widzę nawet możliwości wysłania PW).
Można wysyłać PW na forum, bo właśnie przed chwilą testowałem to z bratem. Swego czasu wymieniłem również kilka PW z Grizem, bo zajrzałem do swojej skrzynki odbiorczej.

Spróbuj wejść na profil jakiegoś użytkownika, gdzie powinieneś mieć możliwość skontaktowania się z tym użytkownikiem poprzez wysłanie mu maila lub PW. Albo kliknij na taki dymek z 3 kropkami o nazwie Kontakt pod nickiem jakiegoś użytkownika (na prawo od jego postu w jakimkolwiek temacie). Oczywiście żeby się z kimkolwiek skontaktować to musisz być zalogowany na forum.
Biada Ci!!! Odkopałeś szczątki pradawnego władcy tych ziem (Boghute Ara, lub kogoś z jego rodziny). Czeka Cię teraz surowa kara, gdyż otwierając wieko jamy uwolniłeś klątwę. :twisted:

hattori
Posty: 3
Rejestracja: niedziela 07 paź 2018, 13:26

Re: OpenClash 0.2.3

Post autor: hattori » wtorek 09 paź 2018, 20:45

Niestety, u mnie nie działa.
Załączniki
Opera Zdjęcie_2018-10-09_204513_forum.clash.y0.pl.png
Opera Zdjęcie_2018-10-09_204513_forum.clash.y0.pl.png (40.53 KiB) Przejrzano 27 razy

Awatar użytkownika
Boghute Ara
Administrator
Posty: 167
Rejestracja: piątek 18 gru 2015, 21:02
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: OpenClash 0.2.3

Post autor: Boghute Ara » wtorek 09 paź 2018, 22:51

hattori pisze:
wtorek 09 paź 2018, 20:45
Niestety, u mnie nie działa.
No to ja już nie wiem o co chodzi. :?: Możesz masz za mało postów albo za krótki staż na forum? W każdym bądź razie wysłałem Ci maila - sprawdź swoją skrzynkę pocztową.
Biada Ci!!! Odkopałeś szczątki pradawnego władcy tych ziem (Boghute Ara, lub kogoś z jego rodziny). Czeka Cię teraz surowa kara, gdyż otwierając wieko jamy uwolniłeś klątwę. :twisted:

Awatar użytkownika
Griz
Posty: 40
Rejestracja: niedziela 31 lip 2016, 19:03

Re: OpenClash 0.2.3

Post autor: Griz » środa 10 paź 2018, 00:19

hattori pisze:
niedziela 07 paź 2018, 14:34
Cześć wszystkim na forum!

Myśleliście może nad jakaś formą finansowania projektu, typu kickstarter? Albo nad nagłośnieniem tematu? Ostatnio szukałem Clasha, żeby znowu sobie w niego zagrać. Widziałem w internecie, ze takie „ciche” zainteresowanie grą jest zauważalne.
Właśnie dostałem maila z tym pytaniem, to także odpowiem tutaj.
OpenClash jest dla mnie projektem non-profit i takim pozostanie.

Dlaczego? Ano robienie sobie odwzorowania bazującego na danych z oryginału to jedno, a zarabianie na cudzej własności intelektualnej to drugie, i jest to granica jakiej nie zamierzam przekraczać.

ODPOWIEDZ