Może zacznę nietypowo: kto poznaje tego pana?
https://dump.video/i/8BZVQQ.mp4
Chciałbym oficjalnie ogłosić, że i ja rozpoczynam prace nad Clashem
Ostatnie dwa tygodnie poświęciłem na ogarnięcie podstaw libGdx (podziękowanie dla Venno, za inspirację!) i programów do ogarniania map, spritesheetów i styli.
Przygotowania dobiegły końca, a ja czuję się już w miarę komfortowo z nowym frameworkiem.
Na razie udało mi się ogarnąć rzeczy związane z renderowaniem mapy i scrollowaniem za pomocą strzałek (nie przesuwa się płynnie, a o pełne kafelki, tak, jak w oryginale), jakieś animacje i odgłosy jednostek czy też odtwarzanie muzyki.
Mam nadzieję wrzucać jakieś update'y możliwie regularnie, chociaż niestety uczelnia i mnogość innych spraw strasznie daje mi się ostatnio we znaki
Jak tylko uporam się z clean-upem paru rzeczy, to wrzucę kod na jakiegoś Gita
Clash Redux - wersja Dreno
Moderator: Boghute Ara
Re: Clash Redux - wersja Dreno
Super, powodzenia w pracy
Re: Clash Redux - wersja Dreno
Pierwszy update:
https://dump.video/i/nG09Np.mp4
Jednostki potrafią poruszać się po ustalonej ścieżce, wykrywając przy tym zmianę kierunku i odpowiednio zmieniając animację.
Podczas poruszania się, wydają zapętlony dźwięk (podstawiłem ten od budowania, bo od poruszania się są skompresowane do 8 bitowych, a framework odmawia współpracy z takowymi ). Oprócz tego kamera podąża za ruchem jednostki. Ruch jednostki może być również przerwany (na potrzeby nagrania, robi się to wciskając na jednostkę)
https://dump.video/i/nG09Np.mp4
Jednostki potrafią poruszać się po ustalonej ścieżce, wykrywając przy tym zmianę kierunku i odpowiednio zmieniając animację.
Podczas poruszania się, wydają zapętlony dźwięk (podstawiłem ten od budowania, bo od poruszania się są skompresowane do 8 bitowych, a framework odmawia współpracy z takowymi ). Oprócz tego kamera podąża za ruchem jednostki. Ruch jednostki może być również przerwany (na potrzeby nagrania, robi się to wciskając na jednostkę)
-
- Posty: 10
- Rejestracja: sobota 19 gru 2015, 17:49
Re: Clash Redux - wersja Dreno
Chciałbym się dowiedzieć jak przebiegają pracę nad Clash Redux? Jakiś czas temu znowu powróciłem do grania w tą fantastyczną grę razem z bratem (Boghute Ara - Pozdrawiam) i denerwuje nas niezliczona ilość niedociągnięć w tej grze.
Re: Clash Redux - wersja Dreno
Witaj na forum Daniello!
Ostatnio bardzo kiepsko u mnie z czasem, ale myślami jestem cały czas przy Clashu.
W zasadzie od tego, co wrzuciłem na forum, udało mi się ogarnąć pathfinding z uwzględnieniem trudności poruszania się po danym terenie.
Ostatnio zamiast kontynuować pracę nad swoim projektem, przysiadłem raczej do Unity - mam nadzieję w przyszłości pomóc Grizowi przy jego wersji, która jest bardziej rozbudowana i oparta o bardziej znaną i uniwersalną technologię; lepiej rokuje to na przyszłość.
Ostatnio bardzo kiepsko u mnie z czasem, ale myślami jestem cały czas przy Clashu.
W zasadzie od tego, co wrzuciłem na forum, udało mi się ogarnąć pathfinding z uwzględnieniem trudności poruszania się po danym terenie.
Ostatnio zamiast kontynuować pracę nad swoim projektem, przysiadłem raczej do Unity - mam nadzieję w przyszłości pomóc Grizowi przy jego wersji, która jest bardziej rozbudowana i oparta o bardziej znaną i uniwersalną technologię; lepiej rokuje to na przyszłość.