Strona 4 z 5

Re: OpenClash 0.2.3

: wtorek 14 sie 2018, 18:27
autor: Korkez
Są jakieś postępy z wersją 0.3? Miała być do końca marca, a tu już połowa sierpnia jest :P

Re: OpenClash 0.2.3

: sobota 01 wrz 2018, 18:34
autor: Griz
Korkez pisze:
wtorek 14 sie 2018, 18:27
Są jakieś postępy z wersją 0.3? Miała być do końca marca, a tu już połowa sierpnia jest :P
[sarkazm] Do marca 6 miesięcy jeszcze zostało! [/sarkazm] . Niestety wypadła mi praca i życie :oops:.

Pracuję od lutego nad grą, w której jestem jedynym programistą, przez co zajmuje mi ona dużo czasu, nawet poza godzinami pracy.

Chciałbym wam zrobić prezent na gwiazdkę i przeorać wersję 0.3 do ściągnięcia. Jedyną rzeczą do zrobienia w tym celu nadal pozostaje oddzielenie oryginalnych assetów od projektu, aby umożliwić jego dystrybucję.

Re: OpenClash 0.2.3

: niedziela 07 paź 2018, 14:34
autor: hattori
Cześć wszystkim na forum!

Myśleliście może nad jakaś formą finansowania projektu, typu kickstarter? Albo nad nagłośnieniem tematu? Ostatnio szukałem Clasha, żeby znowu sobie w niego zagrać. Widziałem w internecie, ze takie „ciche” zainteresowanie grą jest zauważalne.

Re: OpenClash 0.2.3

: poniedziałek 08 paź 2018, 14:58
autor: Konin3D
hattori pisze:
niedziela 07 paź 2018, 14:34
Myśleliście może nad jakaś formą finansowania projektu, typu kickstarter?
Popieram... Czemu wcześniej ktoś tego nie zaproponował?

Re: OpenClash 0.2.3

: poniedziałek 08 paź 2018, 18:12
autor: Boghute Ara
Konin3D pisze:
poniedziałek 08 paź 2018, 14:58
hattori pisze:
niedziela 07 paź 2018, 14:34
Myśleliście może nad jakaś formą finansowania projektu, typu kickstarter?
Popieram... Czemu wcześniej ktoś tego nie zaproponował?
Zebrać pieniądze na platformie crowdfundingowej to jedno, ale musi być jeszcze ktoś kto wykona czarną robotę. :roll:

Zresztą OpenClash to projekt Griza, który z tego co mi wiadomo samemu jest programistą, więc najlepiej żeby to on sam wypowiedział się w temacie.

Re: OpenClash 0.2.3

: poniedziałek 08 paź 2018, 20:28
autor: hattori
Chętnie bym się z Griz'em skontaktował, aby wybadać jaki jest status. Niestety, forum nie daje takiej możliwości (w tym momencie nie widzę nawet możliwości wysłania PW).

Re: OpenClash 0.2.3

: wtorek 09 paź 2018, 08:43
autor: Boghute Ara
hattori pisze:
poniedziałek 08 paź 2018, 20:28
Chętnie bym się z Griz'em skontaktował, aby wybadać jaki jest status. Niestety, forum nie daje takiej możliwości (w tym momencie nie widzę nawet możliwości wysłania PW).
Można wysyłać PW na forum, bo właśnie przed chwilą testowałem to z bratem. Swego czasu wymieniłem również kilka PW z Grizem, bo zajrzałem do swojej skrzynki odbiorczej.

Spróbuj wejść na profil jakiegoś użytkownika, gdzie powinieneś mieć możliwość skontaktowania się z tym użytkownikiem poprzez wysłanie mu maila lub PW. Albo kliknij na taki dymek z 3 kropkami o nazwie Kontakt pod nickiem jakiegoś użytkownika (na prawo od jego postu w jakimkolwiek temacie). Oczywiście żeby się z kimkolwiek skontaktować to musisz być zalogowany na forum.

Re: OpenClash 0.2.3

: wtorek 09 paź 2018, 20:45
autor: hattori
Niestety, u mnie nie działa.

Re: OpenClash 0.2.3

: wtorek 09 paź 2018, 22:51
autor: Boghute Ara
hattori pisze:
wtorek 09 paź 2018, 20:45
Niestety, u mnie nie działa.
No to ja już nie wiem o co chodzi. :?: Może masz za mało postów albo za krótki staż na forum? W każdym bądź razie wysłałem Ci maila - sprawdź swoją skrzynkę pocztową.

Re: OpenClash 0.2.3

: środa 10 paź 2018, 00:19
autor: Griz
hattori pisze:
niedziela 07 paź 2018, 14:34
Cześć wszystkim na forum!

Myśleliście może nad jakaś formą finansowania projektu, typu kickstarter? Albo nad nagłośnieniem tematu? Ostatnio szukałem Clasha, żeby znowu sobie w niego zagrać. Widziałem w internecie, ze takie „ciche” zainteresowanie grą jest zauważalne.
Właśnie dostałem maila z tym pytaniem, to także odpowiem tutaj.
OpenClash jest dla mnie projektem non-profit i takim pozostanie.

Dlaczego? Ano robienie sobie odwzorowania bazującego na danych z oryginału to jedno, a zarabianie na cudzej własności intelektualnej to drugie, i jest to granica jakiej nie zamierzam przekraczać.