Strona 5 z 5

Re: OpenClash 0.2.3

: poniedziałek 12 lis 2018, 10:22
autor: Dreno
Hej:)
Pracujesz jeszcze nad OpenClashem? Chętnie zaoferowałbym swoją pomoc. Mam 2 lata doświadczenia w programowaniu w Javie i pół roku w C++(znajomość dwóch powyższych zapewnia łatwe przerzucenie się na C#). I tak zamierzałem nauczyć się tworzyć w Unity, więc OpenClash pozwoliłby mi połączyć przyjemne z pożytecznym ;)

Re: OpenClash 0.2.3

: czwartek 22 lis 2018, 18:10
autor: Griz
Dreno pisze: poniedziałek 12 lis 2018, 10:22 Hej:)
Pracujesz jeszcze nad OpenClashem? Chętnie zaoferowałbym swoją pomoc. Mam 2 lata doświadczenia w programowaniu w Javie i pół roku w C++(znajomość dwóch powyższych zapewnia łatwe przerzucenie się na C#). I tak zamierzałem nauczyć się tworzyć w Unity, więc OpenClash pozwoliłby mi połączyć przyjemne z pożytecznym ;)
Tak. Fajnie, dodatkowi specjaliści są zawsze mile widziani :). Zaczynając zabawę z Unity polecam ci przerobić tutoriale pod https://unity3d.com/learn/tutorials . OpenClash korzysta ze ScriptableObjects, UI oraz współprogramów (Coroutines). Wszystko to jest konkretnie w tutorialach wyjaśnione.

Dodatkowo jest do zrobienia jeszcze jedno zadanie bojowe potrzebne do 100% wypakowania assetów gry. Związane jest z odgadnięciem algorytmu użytego do kompresji plików wav, i jeśli czujesz się na siłach aby spróbować to daj mi cynk, podeślę tobie to co już wiem.

Re: OpenClash 0.2.3

: czwartek 22 lis 2018, 20:59
autor: Dreno
Dzięki za odpowiedź Griz. Te tutoriale znajdują się w mojej kolejce do zrobienia już od pewnego czasu, ale ostatnio trochę za mało mam na wszystko czasu. Mam nadzieję, że wkrótce się to trochę zmieni. Ogarnę sobie jakieś podstawy i wówczas do Ciebie jeszcze napiszę ;)
Co do tego algorytmu, to nie wiem, czy dałbym radę to zrobić - nigdy nie zajmowałem się niczym podobnym, chociaż mam niezły zmysł analityczny (rozwiązałem clashowy algorytm od damage'a! :ugeek: ). Ewentualnie możesz mi podrzucić jakieś materiały, które trochę mnie wprowadzą w temat, to w wolnej chwili przetrawię. Od dawna trzymam kciuki za OpenClasha i czuję, że w końcu byłbym w stanie dorzucić dołożyć do tego wszystkiego cegiełkę od siebie.