Strona 4 z 5

Re: [Release] Clash Resource Unpacker v0.72

: środa 12 lip 2017, 22:02
autor: Konin3D
Nie wiem, czy tak powinno być, ale wypakowane pliki mają rozszerzenie IS. Sądząc po nazwach to chyba są animacje.

Re: [Release] Clash Resource Unpacker v0.72

: środa 12 lip 2017, 23:25
autor: Griz
Boghute Ara pisze:
Griz pisze:Aktualizacja do wersji 0.72. Program w mniejszym lub większym stopniu wspiera już wszystkie pliki .res. Doszło także wypakowywanie efektów dźwiękowych i mowy jednostek. Wraz z tą wersją dodaję także dostęp do kodu źródłowego, do którego link można znaleźć w pierwszym poście.
Zdaje się, że coś jest nie tak, ponieważ najnowsza wersja wypakowuje mi tylko zawartość pliku IS.RES i na tym koniec. :roll:
Ups :P . Podmieniłem link z poprawioną wersją.
Konin3D pisze:Nie wiem, czy tak powinno być, ale wypakowane pliki mają rozszerzenie IS. Sądząc po nazwach to chyba są animacje.
Są to filmy jakie można zobaczyć w grze. Do głównego posta załączyłem w linku program który je odtwarza. Działa on wyłącznie pod DOSem.

Re: [Release] Clash Resource Unpacker v0.72

: piątek 14 lip 2017, 19:41
autor: Boghute Ara
Griz pisze:Ups :P . Podmieniłem link z poprawioną wersją.
A co z plikiem MAPS.RES? W ogóle go nie rozpakowuje. :roll:

Warto również zauważyć, że żeby rozpakować plik SETUP.RES należy go przekopiować do folderu DATA. :idea:

I czemu większość dźwięków i odgłosów jest zaszumiona? Czy zostanie to poprawione wzorem niektórych grafik, które pierwotnie też posiadały jakieś artefakty?

Re: [Release] Clash Resource Unpacker v0.72

: piątek 14 lip 2017, 23:54
autor: Griz
Boghute Ara pisze:
Griz pisze:Ups :P . Podmieniłem link z poprawioną wersją.
A co z plikiem MAPS.RES? W ogóle go nie rozpakowuje. :roll:
Dzięki za informację, poszła wersja 0.73 z poprawką.
Boghute Ara pisze: I czemu większość dźwięków i odgłosów jest zaszumiona? Czy zostanie to poprawione wzorem niektórych grafik, które pierwotnie też posiadały jakieś artefakty?
Większość plików wav, podobnie jak pliki graficzne, korzysta z autorskiej kompresji. Spróbuję ją rozgryźć i dam znać, jeśli coś w tej kwestii pójdzie naprzód.

Re: [Release] Clash Resource Unpacker v0.72

: sobota 15 lip 2017, 16:13
autor: Boghute Ara
Griz pisze:Dzięki za informację, poszła wersja 0.73 z poprawką.
OK, dzięki. A w jaki sposób można otworzyć pliki z rozszerzeniem .MAB i .MAP?

Re: [Release] Clash Resource Unpacker v0.72

: sobota 15 lip 2017, 18:25
autor: Griz
Boghute Ara pisze:
Griz pisze:Dzięki za informację, poszła wersja 0.73 z poprawką.
OK, dzięki. A w jaki sposób można otworzyć pliki z rozszerzeniem .MAB i .MAP?
Można je obecnie otworzyć wyłącznie hex edytorem lub samą grą :) .

Re: [Release] Clash Resource Unpacker v0.73

: sobota 15 lip 2017, 19:02
autor: Konin3D
A tak w temacie map, skoro już można tekstury z nich normalnie oglądać, to ja zacząłem lekko kombinować, ale to osobny temat zrobię, jak będę coś już miał.

Zatem dzięki Ci o Twórco Unpackera.

Re: [Release] Clash Resource Unpacker v0.72

: niedziela 02 gru 2018, 20:39
autor: Dreno
Griz pisze: piątek 14 lip 2017, 23:54 Większość plików wav, podobnie jak pliki graficzne, korzysta z autorskiej kompresji. Spróbuję ją rozgryźć i dam znać, jeśli coś w tej kwestii pójdzie naprzód.
Hej Griz, dałeś radę ogarnąć coś z tą kompresją dźwięków? Sam ostatnio delikatnie zacząłem pracować nad remake Clasha i nie ukrywam, że znacznie przyjemniej testowałoby się rzeczy z oryginalnymi assetami :)
Swoją drogą dziwne, że nie ma nieskompresowanej wersji tych dźwięków w MAXIMUM.RES, tak, jak było to z teksturami :?

Re: [Release] Clash Resource Unpacker v0.73

: czwartek 06 gru 2018, 22:03
autor: Griz
@Dreno
Niestety nie, ale pomimo tego unpacker je wypakowuje jak najlepiej potrafi i można je wykorzystywać. Minusem jest mocny szum w większości plików, jednak nadal można łatwo rozróżnić poszczególne dźwięki.

Re: [Release] Clash Resource Unpacker v0.73

: piątek 07 gru 2018, 00:23
autor: Griz
Unpacker wskakuje na wersję 0.84A. Od teraz konwersja wypakowanych obrazków przebiega do formatu PNG :).