Moje prace nad reworkiem Clasha

Dyskusje o modyfikacji do Clash

Moderator: Boghute Ara

Venno
Posty: 26
Rejestracja: czwartek 05 sty 2017, 18:07

Moje prace nad reworkiem Clasha

Post autor: Venno »

Witam wszystkich jestem tutaj w miarę nowy :)
Od pewnego czasu zabieram się za napisanie Clasha - od zera w c++. Zacząłem już pracę nad projektem, wszystko idzie powoli, ale do przodu! (niestety studia zajmują mi dużo czasu...). Akurat dzisiaj odkryłem to forum, jestem mile zaskoczony że tak wiele osób pamięta o Clashu! I z tego co przeczytałem niektórzy wraz z Griz'em na czele odbudowują grę - powstaje OpenClash jak feniks z popiołów. Nie pisałem nigdy nic w C#, ale umiem Jave, więc prawdopodobnie jestem w stanie w czymś pomóc. Mimo tego, że powstaje OpenClash ja także chciałbym kontynuować prace nad moim projektem, bo mam motywacje, zacięcie i wiele pomysłów (na łatwy i elastyczny system tworzenia nowych jednostek, map, modów..). Nie chciałbym robić konkurencji, myślę że obie wersje mogą powstawać obok siebie. Pozdrawiam :)
Ostatnio zmieniony środa 12 lut 2020, 22:13 przez Venno, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Boghute Ara
Administrator
Posty: 287
Rejestracja: piątek 18 gru 2015, 21:02
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: Moje prace nad reworkiem Clasha

Post autor: Boghute Ara »

Venno pisze:Od pewnego czasu zabieram się za napisanie Clasha - od zera w c++. Zacząłem już pracę nad projektem, wszystko idzie powoli, ale do przodu! (niestety studia zajmują mi dużo czasu...).
Wow, a czy można zobaczyć jakąś próbkę tego co dotychczas udało Ci się stworzyć? :shock:
Venno pisze:I z tego co przeczytałem niektórzy wraz z Griz'em na czele odbudowują grę - powstaje OpenClash jak feniks z popiołów :D Nie pisałem nigdy nic w C#, ale umiem Jave (podobna), więc prawdopodobnie jestem w stanie w czymś pomóc. Mimo tego, że powstaje OpenClash ja także chciałbym kontynuować prace nad moim projektem, bo mam motywacje, zacięcie i wiele pomysłów (na łatwy i elastyczny system tworzenia nowych jednostek, map, modów..). Nie chciałbym robić konkurencji, myślę że obie wersje mogą powstawać obok siebie. Pozdrawiam :)
A nie lepiej byłoby połączyć siły? Jest już na tym forum kilku programistów-amatorów, więc poszłoby dużo szybciej, a jak każdy będzie "dłubał" coś tam swojego w odosobnieniu to czuję, że powstanie kilka rozkopanych projektów z których ostatecznie żaden nie zostanie dokończony. :roll:
Biada Ci!!! Odkopałeś szczątki pradawnego władcy tych ziem (Boghute Ara, lub kogoś z jego rodziny). Czeka Cię teraz surowa kara, gdyż otwierając wieko jamy uwolniłeś klątwę. :twisted:
Dreno
Posty: 71
Rejestracja: wtorek 26 sty 2016, 16:23

Re: Moje prace nad reworkiem Clasha

Post autor: Dreno »

Również zgłaszam się do pomocy przy pisaniu - od czasu, kiedy założyłem konto na forum nauczyłem się odrobinę pisać w Javie. Jeżeli mógłbym się do czegoś przydać, pomogę.
pio
Posty: 14
Rejestracja: poniedziałek 22 lut 2016, 16:27

Re: Moje prace nad reworkiem Clasha

Post autor: pio »

I jak wam idą prace?
Jest jakiś team ?
ODPOWIEDZ