Wow bardzo dziękuję za odpowiedzi, nie spodziewałem się tak szybkiego responsu

Dodatkowo mnie zmotywowaliście
Konin3D pisze:Dwa dni temu zacząłem szukać rozwiązań dotyczących wyszukiwania drogi, aby móc napisać program, który nie tylko odnajdzie najkrótszą drogę dojścia do celu, ale także uwzględni różne przeszkody
To czego szukasz to algorytm wyszukiwania najkrótszej ścieżki w grafie np. algorytm Dijkstry, algorytm A*. W przypadku mapy jak w Clashu dobry będzie algorytm A* Search. Do tego przydaje się trochę teorii, ale koniec końców nie jest to takie ciężkie, a niektóre rozwiązania są sprytne i intuicyjne
Nazwa mi się podoba.

A co do szybkości rozwoju projektu to zawsze mnie to zastanawiało jak to jest, że dawniej gry tworzyło kilkanaście osób i trwało to naprawdę bardzo długo, a teraz 1 osoba jest w stanie samodzielnie stworzyć grę z podobnym rozmachem i to dużo szybciej?
Wydaje mi się, że Clash był pisany bardziej "od podstaw". Z drugiej strony graficy i osoby od dźwięku odwalili niesamowitą robotę, co na pewno trwało chwilę. Dzięki temu Clash ma niepowtarzalną, niesamowitą atmosferę. Na pewno każdy się ze mną zgodzi

Soundtrack to mistrzostwo
Ja korzystam z kilku ułatwień, żeby nie musieć wynajdywać koła od nowa. Nie, żebym nie potrafił, ale nie chcę tracić niepotrzebnie czasu i nerwów

.
Z chęcią pomógłbym Ci przy projekcie - przez rok istnienia tego forum zacząłem uczyć się Javy i chętnie podszlifowałbym swoje umiejętności/poszerzył wiedzę o nowe horyzonty. Poza tym jestem uzdolniony matematycznie i mógłbym drastycznie ulepszyć mechanikę kilku rzeczy (m.in. to ja odkryłem, jak działa cały system obrażeń w Clashu!). W razie czego czekam na wiadomość prywatną ze szczegółami co do współpracy. Pozdro!
To super

Na razie projekt nie ma dokładnie ustalonej formy, ale później trzeba będzie dołożyć mechaniki do gry. Będę do tego potrzebował pomocy od osób które rozgryzły takie sprawy.
I tak troszkę odskocznia od tematu... Przydało by się jakieś miejsce, gdzie ewentualne kody źródłowe można by było udostępniać, aby inni mieli podgląd dotychczasowych prac. Bo czasem rozwiązania jednego pomogą w pracy drugiemu.
Za jakiś czas udostępnię kod projektu

Póki co nie ma nawet za wiele tego.
Screen z dnia dzisiejszego: (do tego gifa adres bezpośredni nie działa)
http://imgur.com/a/9vx7D
Kolejny progres, dopisałem kilka rzeczy w różnych miejscach, ale kamienie milowe przede mną