Kod źródłowy

Dyskusje o modyfikacji do Clash

Moderator: Boghute Ara

Awatar użytkownika
Boghute Ara
Administrator
Posty: 164
Rejestracja: piątek 18 gru 2015, 21:02
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Kod źródłowy

Post autor: Boghute Ara » piątek 08 sty 2016, 21:41

Dobra ludzie, ostatnio postanowiłem trochę powęszyć w sprawie kodu źródłowego i uderzyłem bezpośrednio do osób stojących za powstaniem Clasha. Na pierwszy ogień poszedł założyciel firmy Leryx Longsoft, czyli Pan Jarosław Modrzejewski. Niestety, mail do niego który funkcjonował jeszcze ok. 10 lat temu (nb. longsoft@longsoft.com.pl) jest już nieaktywny, gdyż dostałem zwrotkę o braku domeny pod którą wysłałem swoją wiadomość. Następnie skontaktowałem się z Panem Adamem Skorupą vel. Scorpikiem, znanym w środowisku graczy kompozytorem, który był reżyserem, scenarzystą i osobą odpowiedzialną za muzykę i udźwiękowienie w grze. Scorpik akurat odpisał - podziękował za miłe słowa, za pamięć o grze i chęć jej ulepszenia, aczkolwiek nie był w stanie mi pomóc i odpowiedzieć na żadne z nurtujących mnie pytań. Mimo wszystko fajnie z jego strony, że w ogóle się odezwał. ;)

Wydaje mi się więc, że najlepiej byłoby skontaktować się w tej sprawie z Panem Wojciechem Jakóbczykiem, czyli głównym programistą Clash lub ewentualnie z którąś z osób z jego zespołu (nazwiska można znaleźć klikając na opcję "autorzy" w głównym menu gry). Można by również spróbować rozejrzeć się za prywatnym mailem do w/w Pana Jarosława Modrzejewskiego, bo Leryx Longsoft i jego późniejsze wcielenia, czyli Longsoft Multimedia i Longsoft Games to już zapewne dawno nieistniejące twory, których już zupełnie nikt nie obsługuje od strony obsługi klienta, pomocy technicznej, marketingu czy czegoś w tym rodzaju.
Biada Ci!!! Odkopałeś szczątki pradawnego władcy tych ziem (Boghute Ara, lub kogoś z jego rodziny). Czeka Cię teraz surowa kara, gdyż otwierając wieko jamy uwolniłeś klątwę. :twisted:

Dreno
Posty: 59
Rejestracja: wtorek 26 sty 2016, 16:23

Re: Kod źródłowy

Post autor: Dreno » czwartek 28 sty 2016, 15:52

Wydaje mi się więc, że najlepiej byłoby skontaktować się w tej sprawie z Panem Wojciechem Jakóbczykiem, czyli głównym programistą Clash
Tutaj jest jego profil na linkedin. Próbowałeś do niego pisać w tej sprawie?
https://pl.linkedin.com/in/wojciechjakobczyk

Awatar użytkownika
Boghute Ara
Administrator
Posty: 164
Rejestracja: piątek 18 gru 2015, 21:02
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: Kod źródłowy

Post autor: Boghute Ara » czwartek 28 sty 2016, 21:12

Dreno pisze:
Wydaje mi się więc, że najlepiej byłoby skontaktować się w tej sprawie z Panem Wojciechem Jakóbczykiem, czyli głównym programistą Clash
Tutaj jest jego profil na linkedin. Próbowałeś do niego pisać w tej sprawie?
https://pl.linkedin.com/in/wojciechjakobczyk
Tak, widziałem jego profil, ale niestety nie mam konta na LinkedIn, a nie będę go specjalnie zakładał tylko po to żeby napisać do kolesia w sprawie Clasha. ;) Może uda mi się znaleźć jego maila innymi kanałami, tylko chwilowo jakoś nie mam do tego głowy.
Biada Ci!!! Odkopałeś szczątki pradawnego władcy tych ziem (Boghute Ara, lub kogoś z jego rodziny). Czeka Cię teraz surowa kara, gdyż otwierając wieko jamy uwolniłeś klątwę. :twisted:

pio
Posty: 3
Rejestracja: poniedziałek 22 lut 2016, 16:27

Re: Kod źródłowy

Post autor: pio » poniedziałek 22 lut 2016, 16:28

A na fejsbuku i innych takich stronach nie ma tych panów >?

pio
Posty: 3
Rejestracja: poniedziałek 22 lut 2016, 16:27

Re: Kod źródłowy

Post autor: pio » poniedziałek 22 lut 2016, 16:43

Boghute Ara pisze:
Dreno pisze:
Wydaje mi się więc, że najlepiej byłoby skontaktować się w tej sprawie z Panem Wojciechem Jakóbczykiem, czyli głównym programistą Clash
Tutaj jest jego profil na linkedin. Próbowałeś do niego pisać w tej sprawie?
https://pl.linkedin.com/in/wojciechjakobczyk
Tak, widziałem jego profil, ale niestety nie mam konta na LinkedIn, a nie będę go specjalnie zakładał tylko po to żeby napisać do kolesia w sprawie Clasha. ;) Może uda mi się znaleźć jego maila innymi kanałami, tylko chwilowo jakoś nie mam do tego głowy.

Skoro Ci się chciało robić forum.... dla tylko jednej gry to i może warto było by napisać do niego. rejestracja trwa kilka minut...

Awatar użytkownika
Boghute Ara
Administrator
Posty: 164
Rejestracja: piątek 18 gru 2015, 21:02
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: Kod źródłowy

Post autor: Boghute Ara » czwartek 19 maja 2016, 20:02

pio pisze:
Boghute Ara pisze:
Dreno pisze:
Tutaj jest jego profil na linkedin. Próbowałeś do niego pisać w tej sprawie?
https://pl.linkedin.com/in/wojciechjakobczyk
Tak, widziałem jego profil, ale niestety nie mam konta na LinkedIn, a nie będę go specjalnie zakładał tylko po to żeby napisać do kolesia w sprawie Clasha. ;) Może uda mi się znaleźć jego maila innymi kanałami, tylko chwilowo jakoś nie mam do tego głowy.

Skoro Ci się chciało robić forum.... dla tylko jednej gry to i może warto było by napisać do niego. rejestracja trwa kilka minut...
Muszę powiedzieć, że udało Ci się wjechać mi na ambicję i po długim namyśle postanowiłem w końcu zarejestrować się na LinkedIn. ;) Sprawę ułatwił mi również fakt, że całkiem niedawno zmieniłem pracę, gdzie wręcz kazano mi założyć tam sobie profil w celach biznesowych. Niemniej jednak dla potrzeb Clasha założyłem tam sobie drugie konto, żeby nie mieszać spraw zawodowych ze sprawami prywatnymi.

Okazało się jednak, że sama rejestracja to jedno, bo potem trzeba jeszcze wykupić sobie konto Premium, aby móc pisać wiadomości do osób spoza naszej listy kontaktów. Na szczęście można wypróbować bezpłatną subskrypcję przez okres 1 miesiąca, co też uczyniłem i napisałem do Pana Wojtka. Odpisał... Mało tego... Zarejestrował się również na forum! :!:

Alleluja! :D :D :D
Biada Ci!!! Odkopałeś szczątki pradawnego władcy tych ziem (Boghute Ara, lub kogoś z jego rodziny). Czeka Cię teraz surowa kara, gdyż otwierając wieko jamy uwolniłeś klątwę. :twisted:

Dreno
Posty: 59
Rejestracja: wtorek 26 sty 2016, 16:23

Re: Kod źródłowy

Post autor: Dreno » środa 25 maja 2016, 14:22

"Bóg znany ze swej dobroci ofiarował Ci nowego programistę" :D

Grunaldi
Posty: 5
Rejestracja: piątek 03 cze 2016, 19:05
Lokalizacja: Lublin

Re: Kod źródłowy

Post autor: Grunaldi » piątek 03 cze 2016, 19:07

Coś nowego w sprawie kodu źródłowego?

Awatar użytkownika
Boghute Ara
Administrator
Posty: 164
Rejestracja: piątek 18 gru 2015, 21:02
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: Kod źródłowy

Post autor: Boghute Ara » sobota 04 cze 2016, 12:09

Grunaldi pisze:Coś nowego w sprawie kodu źródłowego?
Gdy nawiązałem po raz pierwszy kontakt z Wojtkiem to odpisał, że parę lat temu przeglądając archiwa natknął się na jakąś wersję kodu, ale nie wie na ile jest to ostatnia wersja. W każdym bądź razie miał przejrzeć archiwa raz jeszcze, spróbować przeanalizować kod i zobaczyć co jest możliwe w kwestii modyfikacji. Wczoraj napisałem do niego ponownie żeby dowiedzieć się czy udało mu się w wolnej chwili to sprawdzić, więc jak odpisze to dam znać na forum.
Biada Ci!!! Odkopałeś szczątki pradawnego władcy tych ziem (Boghute Ara, lub kogoś z jego rodziny). Czeka Cię teraz surowa kara, gdyż otwierając wieko jamy uwolniłeś klątwę. :twisted:

Dreno
Posty: 59
Rejestracja: wtorek 26 sty 2016, 16:23

Re: Kod źródłowy

Post autor: Dreno » poniedziałek 18 lip 2016, 19:18

Odpisał?

ODPOWIEDZ