Strona 1 z 4

Kod źródłowy

: piątek 08 sty 2016, 21:41
autor: Boghute Ara
Dobra ludzie, ostatnio postanowiłem trochę powęszyć w sprawie kodu źródłowego i uderzyłem bezpośrednio do osób stojących za powstaniem Clasha. Na pierwszy ogień poszedł założyciel firmy Leryx Longsoft, czyli Pan Jarosław Modrzejewski. Niestety, mail do niego który funkcjonował jeszcze ok. 10 lat temu (nb. longsoft@longsoft.com.pl) jest już nieaktywny, gdyż dostałem zwrotkę o braku domeny pod którą wysłałem swoją wiadomość. Następnie skontaktowałem się z Panem Adamem Skorupą vel. Scorpikiem, znanym w środowisku graczy kompozytorem, który był reżyserem, scenarzystą i osobą odpowiedzialną za muzykę i udźwiękowienie w grze. Scorpik akurat odpisał - podziękował za miłe słowa, za pamięć o grze i chęć jej ulepszenia, aczkolwiek nie był w stanie mi pomóc i odpowiedzieć na żadne z nurtujących mnie pytań. Mimo wszystko fajnie z jego strony, że w ogóle się odezwał. ;)

Wydaje mi się więc, że najlepiej byłoby skontaktować się w tej sprawie z Panem Wojciechem Jakóbczykiem, czyli głównym programistą Clash lub ewentualnie z którąś z osób z jego zespołu (nazwiska można znaleźć klikając na opcję "autorzy" w głównym menu gry). Można by również spróbować rozejrzeć się za prywatnym mailem do w/w Pana Jarosława Modrzejewskiego, bo Leryx Longsoft i jego późniejsze wcielenia, czyli Longsoft Multimedia i Longsoft Games to już zapewne dawno nieistniejące twory, których już zupełnie nikt nie obsługuje od strony obsługi klienta, pomocy technicznej, marketingu czy czegoś w tym rodzaju.

Re: Kod źródłowy

: czwartek 28 sty 2016, 15:52
autor: Dreno
Wydaje mi się więc, że najlepiej byłoby skontaktować się w tej sprawie z Panem Wojciechem Jakóbczykiem, czyli głównym programistą Clash
Tutaj jest jego profil na linkedin. Próbowałeś do niego pisać w tej sprawie?
https://pl.linkedin.com/in/wojciechjakobczyk

Re: Kod źródłowy

: czwartek 28 sty 2016, 21:12
autor: Boghute Ara
Dreno pisze:
Wydaje mi się więc, że najlepiej byłoby skontaktować się w tej sprawie z Panem Wojciechem Jakóbczykiem, czyli głównym programistą Clash
Tutaj jest jego profil na linkedin. Próbowałeś do niego pisać w tej sprawie?
https://pl.linkedin.com/in/wojciechjakobczyk
Tak, widziałem jego profil, ale niestety nie mam konta na LinkedIn, a nie będę go specjalnie zakładał tylko po to żeby napisać do kolesia w sprawie Clasha. ;) Może uda mi się znaleźć jego maila innymi kanałami, tylko chwilowo jakoś nie mam do tego głowy.

Re: Kod źródłowy

: poniedziałek 22 lut 2016, 16:28
autor: pio
A na fejsbuku i innych takich stronach nie ma tych panów >?

Re: Kod źródłowy

: poniedziałek 22 lut 2016, 16:43
autor: pio
Boghute Ara pisze:
Dreno pisze:
Wydaje mi się więc, że najlepiej byłoby skontaktować się w tej sprawie z Panem Wojciechem Jakóbczykiem, czyli głównym programistą Clash
Tutaj jest jego profil na linkedin. Próbowałeś do niego pisać w tej sprawie?
https://pl.linkedin.com/in/wojciechjakobczyk
Tak, widziałem jego profil, ale niestety nie mam konta na LinkedIn, a nie będę go specjalnie zakładał tylko po to żeby napisać do kolesia w sprawie Clasha. ;) Może uda mi się znaleźć jego maila innymi kanałami, tylko chwilowo jakoś nie mam do tego głowy.

Skoro Ci się chciało robić forum.... dla tylko jednej gry to i może warto było by napisać do niego. rejestracja trwa kilka minut...

Re: Kod źródłowy

: czwartek 19 maja 2016, 20:02
autor: Boghute Ara
pio pisze:
Boghute Ara pisze:
Dreno pisze:
Tutaj jest jego profil na linkedin. Próbowałeś do niego pisać w tej sprawie?
https://pl.linkedin.com/in/wojciechjakobczyk
Tak, widziałem jego profil, ale niestety nie mam konta na LinkedIn, a nie będę go specjalnie zakładał tylko po to żeby napisać do kolesia w sprawie Clasha. ;) Może uda mi się znaleźć jego maila innymi kanałami, tylko chwilowo jakoś nie mam do tego głowy.

Skoro Ci się chciało robić forum.... dla tylko jednej gry to i może warto było by napisać do niego. rejestracja trwa kilka minut...
Muszę powiedzieć, że udało Ci się wjechać mi na ambicję i po długim namyśle postanowiłem w końcu zarejestrować się na LinkedIn. ;) Sprawę ułatwił mi również fakt, że całkiem niedawno zmieniłem pracę, gdzie wręcz kazano mi założyć tam sobie profil w celach biznesowych. Niemniej jednak dla potrzeb Clasha założyłem tam sobie drugie konto, żeby nie mieszać spraw zawodowych ze sprawami prywatnymi.

Okazało się jednak, że sama rejestracja to jedno, bo potem trzeba jeszcze wykupić sobie konto Premium, aby móc pisać wiadomości do osób spoza naszej listy kontaktów. Na szczęście można wypróbować bezpłatną subskrypcję przez okres 1 miesiąca, co też uczyniłem i napisałem do Pana Wojtka. Odpisał... Mało tego... Zarejestrował się również na forum! :!:

Alleluja! :D :D :D

Re: Kod źródłowy

: środa 25 maja 2016, 14:22
autor: Dreno
"Bóg znany ze swej dobroci ofiarował Ci nowego programistę" :D

Re: Kod źródłowy

: piątek 03 cze 2016, 19:07
autor: Grunaldi
Coś nowego w sprawie kodu źródłowego?

Re: Kod źródłowy

: sobota 04 cze 2016, 12:09
autor: Boghute Ara
Grunaldi pisze:Coś nowego w sprawie kodu źródłowego?
Gdy nawiązałem po raz pierwszy kontakt z Wojtkiem to odpisał, że parę lat temu przeglądając archiwa natknął się na jakąś wersję kodu, ale nie wie na ile jest to ostatnia wersja. W każdym bądź razie miał przejrzeć archiwa raz jeszcze, spróbować przeanalizować kod i zobaczyć co jest możliwe w kwestii modyfikacji. Wczoraj napisałem do niego ponownie żeby dowiedzieć się czy udało mu się w wolnej chwili to sprawdzić, więc jak odpisze to dam znać na forum.

Re: Kod źródłowy

: poniedziałek 18 lip 2016, 19:18
autor: Dreno
Odpisał?