Mod na pewno jest zgodny dla wersji PL z GOG i starej wersji z CD. Więc ja musiałem coś wcześniej pomieszać. Wersja EN z GOG ma już inny plik Clash.exe (mniejszy) i tam może być problem.Boghute Ara pisze: ↑wtorek 06 lip 2021, 20:09Czyli jednak adresy nie rozjeżdżają się pomiędzy różnymi wersjami Clasha?
Pasowałoby, tylko co oznacza pierwszy hex.Boghute Ara pisze: ↑wtorek 06 lip 2021, 20:09Ale przecież ja początek i koniec bloków z adresami każdej jednostki już dawno znalazłem. Poniżej masz całą rozpiskę:
W obu blokach powtarza się 1 sekwencja np: 60 22 02 00 dla ciężkiej piechoty - może to jakiś kod id/nazwy jednostki.Boghute Ara pisze: ↑wtorek 06 lip 2021, 20:09 Oprócz tego każda jednostka ma również osobny blok z adresami odpowiedzialnymi za bardziej graficzne aspekty, takie jak nazwa, wygląd, opis licencji, itd.:
Faktycznie, wytestowałem to. Podczas walki AI nie wnika w ten parametr. Chociaż nie sprawdzałem jeszcze czy ma wpływ np. na autowalkę.Boghute Ara pisze: ↑wtorek 06 lip 2021, 20:09 Nie wiem co te adresy oznaczają, ale moim zdaniem to raczej nie jest tzw. "tier", czyli hierarchia siły poszczególnych jednostek, choć faktycznie wartości które w nich występują odpowiadają sile większości jednostek, aczkolwiek u niektórych dochodzi do nieścisłości. (...)
Otwarcie .exe w hexach nie gwarantuje że wszystkie stałe tam będą ale sam poszukam jeszcze. W hexach szukałem czegoś co CP i H będą mieć takiego samego względem LP i P. Mają jeden hex 3C zamiast 32 u LP i P ale sprawdziłem i to nie to.Boghute Ara pisze: ↑wtorek 06 lip 2021, 20:09A odnośnie wymagań to zastanawiam się czy przypadkiem nie są one zaszyfrowane w blokach z adresami Warsztatu i Kuźni, aczkolwiek tam też kombinowałem na różne sposoby i bez efektów.
EDIT:
tak, ta wytłuszczona sekwencja odnosi się do id nazwy jednostki: