źle napisałem, nie chodzi o problem z zaatakowaniem na zamek tylko o to że gdy nie starczyło mi ruchu na atak pokazało się to drzewko i o to że gdy atakuje z każdej innej strony niż lewej nie pojawia się ta dziura w murach
Spostrzeżenia
Moderator: Boghute Ara
Re: Spostrzeżenia
- Boghute Ara
- Administrator
- Posty: 287
- Rejestracja: piątek 18 gru 2015, 21:02
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Re: Spostrzeżenia
Aaa, OK, teraz rozumiem. Faktycznie, jest tak jak napisałeś. Myślałem, że rozchodzi się o to drzewko, które rzekomo sprawia problemy z zaatakowaniem zamku.NycU pisze: ↑środa 05 sty 2022, 19:54 Jeśli zaatakujesz zamek z kazdej innej niż lewej strony rząd pionowy ma 7 pól, jeśli z lewej ma 8, do tego jest dziura w murze i brama nie jest usytuowana na środku, podczas walki klikałem strzałki w górę i w dół aby przy drugim ataku pokazać że jest dodatkowy ukryty rząd
Biada Ci!!! Odkopałeś szczątki pradawnego władcy tych ziem (Boghute Ara, lub kogoś z jego rodziny). Czeka Cię teraz surowa kara, gdyż otwierając wieko jamy uwolniłeś klątwę.
Re: Spostrzeżenia
Wczoraj sprawdziłem ataki na zamek od lewej strony na mapie Fly Month. Nie miałem dodatkowego rzędu. Wychodzi na to, że to jest związane z konkretną mapą.
Przy okazji. Na mapie Karkhan po prawej stronie mapy niedaleko czerwonego gracza jest droga przez bagna. Zauważyłem, że jeżeli idą tamtędy jakieś wojska, to zawsze, wchodząc na jedną konkretną kratkę, gra crashuje.
Przy okazji. Na mapie Karkhan po prawej stronie mapy niedaleko czerwonego gracza jest droga przez bagna. Zauważyłem, że jeżeli idą tamtędy jakieś wojska, to zawsze, wchodząc na jedną konkretną kratkę, gra crashuje.
- Boghute Ara
- Administrator
- Posty: 287
- Rejestracja: piątek 18 gru 2015, 21:02
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Re: Spostrzeżenia
U mnie nic nie crashuje, a przetestowałem wszystkie drogi przez bagna na tej mapie.
Biada Ci!!! Odkopałeś szczątki pradawnego władcy tych ziem (Boghute Ara, lub kogoś z jego rodziny). Czeka Cię teraz surowa kara, gdyż otwierając wieko jamy uwolniłeś klątwę.
Re: Spostrzeżenia
Odkryłem kolejną głupotę w clashu, pewnie o tym wiedzieliście, ale ja o dziwo nie, mianowicie o tym, że gdy przeciwnik atakuje nasze jednostki to otrzymują one 10 pkt do zmęczenia, działa to na pewno w grze multiplayer, można w ten sposób uziemić silny oddział, przykładowo - przeciwnik zbliża się do nas armią 10 groźnych katapult na złotym statusie, wystarczą nam dwie byle jakie jednostki, nawet pospolite ruszenie, puszczamy je osobno po czym atakujemy i wycofujemy się momentalnie, powtarzamy schemat aż nasz ludek zginie i robimy to samo drugim, po oddaniu tury katapulty przeciwnika będą miały 100pkt zmęczenia i się nie ruszą, w następnej turze spadnie to do 80, jeśli katapulty się poruszą puszczamy nowe pospolite ruszenie, atakujemy, wycofujemy się i odchodzimy na krok od przeciwnika, atakujemy 2 razy jeśli nie wykorzystał całego ruchu, jeśli się nie rusza przez kilka tur powtarzamy krok pierwszy
Re: Spostrzeżenia
Zmęczenie spada co turę o 20 punktów, ale akurat z poziomu 100 punktów maleje tylko o 10 punktów. Czyli spadek z 100 punktów do 80 punktów wymaga 2 tur. Z resztą wypowiedzi się zgadzam - a przynajmniej tak to powinno wyglądać, bo nigdy tego nie testowałem :p
Re: Spostrzeżenia
Stestuj sobie sam, że spada do 80, zblokowałem koledze magów i armaty paroma ważkami i orłami, w obu przypadkach ze 100 schodziło na 80
- Boghute Ara
- Administrator
- Posty: 287
- Rejestracja: piątek 18 gru 2015, 21:02
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Re: Spostrzeżenia
Minęło 25 lat od premiery gry, a ona wciąż jest pełna niespodzianek i nie przestaje mnie zaskakiwać. Muszę to kiedyś przetestować.NycU pisze: ↑wtorek 24 sty 2023, 16:45 Odkryłem kolejną głupotę w clashu, pewnie o tym wiedzieliście, ale ja o dziwo nie, mianowicie o tym, że gdy przeciwnik atakuje nasze jednostki to otrzymują one 10 pkt do zmęczenia, działa to na pewno w grze multiplayer, można w ten sposób uziemić silny oddział, przykładowo - przeciwnik zbliża się do nas armią 10 groźnych katapult na złotym statusie, wystarczą nam dwie byle jakie jednostki, nawet pospolite ruszenie, puszczamy je osobno po czym atakujemy i wycofujemy się momentalnie, powtarzamy schemat aż nasz ludek zginie i robimy to samo drugim, po oddaniu tury katapulty przeciwnika będą miały 100pkt zmęczenia i się nie ruszą, w następnej turze spadnie to do 80, jeśli katapulty się poruszą puszczamy nowe pospolite ruszenie, atakujemy, wycofujemy się i odchodzimy na krok od przeciwnika, atakujemy 2 razy jeśli nie wykorzystał całego ruchu, jeśli się nie rusza przez kilka tur powtarzamy krok pierwszy
Biada Ci!!! Odkopałeś szczątki pradawnego władcy tych ziem (Boghute Ara, lub kogoś z jego rodziny). Czeka Cię teraz surowa kara, gdyż otwierając wieko jamy uwolniłeś klątwę.