Spostrzeżenia

Dyskusje o rozgrywce w Clash

Moderator: Boghute Ara

NycU
Posts: 100
Joined: Tuesday 20 Dec 2016, 09:09
Location: Koszalin

Re: Spostrzeżenia

Post by NycU »

Konin3D wrote: Wednesday 05 Jan 2022, 19:16 Windowsowy odtworzył nagranie, a odtwarzacz zainstalowany z kodekami, nie dał rady.

I szczerze... Ja też nie miałem problemów z atakiem. Z każdej strony nic dziwnego nie było.
źle napisałem, nie chodzi o problem z zaatakowaniem na zamek tylko o to że gdy nie starczyło mi ruchu na atak pokazało się to drzewko i o to że gdy atakuje z każdej innej strony niż lewej nie pojawia się ta dziura w murach
User avatar
Boghute Ara
Administrator
Posts: 287
Joined: Friday 18 Dec 2015, 21:02
Location: Toruń
Contact:

Re: Spostrzeżenia

Post by Boghute Ara »

NycU wrote: Wednesday 05 Jan 2022, 19:54 Jeśli zaatakujesz zamek z kazdej innej niż lewej strony rząd pionowy ma 7 pól, jeśli z lewej ma 8, do tego jest dziura w murze i brama nie jest usytuowana na środku, podczas walki klikałem strzałki w górę i w dół aby przy drugim ataku pokazać że jest dodatkowy ukryty rząd
Aaa, OK, teraz rozumiem. Faktycznie, jest tak jak napisałeś. :idea: Myślałem, że rozchodzi się o to drzewko, które rzekomo sprawia problemy z zaatakowaniem zamku. :P
Biada Ci!!! Odkopałeś szczątki pradawnego władcy tych ziem (Boghute Ara, lub kogoś z jego rodziny). Czeka Cię teraz surowa kara, gdyż otwierając wieko jamy uwolniłeś klątwę. :twisted:
Konin3D
Posts: 75
Joined: Saturday 24 Jun 2017, 18:34
Location: Konin
Contact:

Re: Spostrzeżenia

Post by Konin3D »

Wczoraj sprawdziłem ataki na zamek od lewej strony na mapie Fly Month. Nie miałem dodatkowego rzędu. Wychodzi na to, że to jest związane z konkretną mapą.

Przy okazji. Na mapie Karkhan po prawej stronie mapy niedaleko czerwonego gracza jest droga przez bagna. Zauważyłem, że jeżeli idą tamtędy jakieś wojska, to zawsze, wchodząc na jedną konkretną kratkę, gra crashuje.
User avatar
Boghute Ara
Administrator
Posts: 287
Joined: Friday 18 Dec 2015, 21:02
Location: Toruń
Contact:

Re: Spostrzeżenia

Post by Boghute Ara »

Konin3D wrote: Monday 10 Jan 2022, 02:52Przy okazji. Na mapie Karkhan po prawej stronie mapy niedaleko czerwonego gracza jest droga przez bagna. Zauważyłem, że jeżeli idą tamtędy jakieś wojska, to zawsze, wchodząc na jedną konkretną kratkę, gra crashuje.
U mnie nic nie crashuje, a przetestowałem wszystkie drogi przez bagna na tej mapie. :roll:
Biada Ci!!! Odkopałeś szczątki pradawnego władcy tych ziem (Boghute Ara, lub kogoś z jego rodziny). Czeka Cię teraz surowa kara, gdyż otwierając wieko jamy uwolniłeś klątwę. :twisted:
NycU
Posts: 100
Joined: Tuesday 20 Dec 2016, 09:09
Location: Koszalin

Re: Spostrzeżenia

Post by NycU »

Odkryłem kolejną głupotę w clashu, pewnie o tym wiedzieliście, ale ja o dziwo nie, mianowicie o tym, że gdy przeciwnik atakuje nasze jednostki to otrzymują one 10 pkt do zmęczenia, działa to na pewno w grze multiplayer, można w ten sposób uziemić silny oddział, przykładowo - przeciwnik zbliża się do nas armią 10 groźnych katapult na złotym statusie, wystarczą nam dwie byle jakie jednostki, nawet pospolite ruszenie, puszczamy je osobno po czym atakujemy i wycofujemy się momentalnie, powtarzamy schemat aż nasz ludek zginie i robimy to samo drugim, po oddaniu tury katapulty przeciwnika będą miały 100pkt zmęczenia i się nie ruszą, w następnej turze spadnie to do 80, jeśli katapulty się poruszą puszczamy nowe pospolite ruszenie, atakujemy, wycofujemy się i odchodzimy na krok od przeciwnika, atakujemy 2 razy jeśli nie wykorzystał całego ruchu, jeśli się nie rusza przez kilka tur powtarzamy krok pierwszy
Miocen
Posts: 17
Joined: Sunday 28 Mar 2021, 20:09

Re: Spostrzeżenia

Post by Miocen »

Zmęczenie spada co turę o 20 punktów, ale akurat z poziomu 100 punktów maleje tylko o 10 punktów. Czyli spadek z 100 punktów do 80 punktów wymaga 2 tur. Z resztą wypowiedzi się zgadzam - a przynajmniej tak to powinno wyglądać, bo nigdy tego nie testowałem :p
NycU
Posts: 100
Joined: Tuesday 20 Dec 2016, 09:09
Location: Koszalin

Re: Spostrzeżenia

Post by NycU »

Miocen wrote: Wednesday 25 Jan 2023, 16:37 Zmęczenie spada co turę o 20 punktów, ale akurat z poziomu 100 punktów maleje tylko o 10 punktów. Czyli spadek z 100 punktów do 80 punktów wymaga 2 tur. Z resztą wypowiedzi się zgadzam - a przynajmniej tak to powinno wyglądać, bo nigdy tego nie testowałem :p
Stestuj sobie sam, że spada do 80, zblokowałem koledze magów i armaty paroma ważkami i orłami, w obu przypadkach ze 100 schodziło na 80
User avatar
Boghute Ara
Administrator
Posts: 287
Joined: Friday 18 Dec 2015, 21:02
Location: Toruń
Contact:

Re: Spostrzeżenia

Post by Boghute Ara »

NycU wrote: Tuesday 24 Jan 2023, 16:45 Odkryłem kolejną głupotę w clashu, pewnie o tym wiedzieliście, ale ja o dziwo nie, mianowicie o tym, że gdy przeciwnik atakuje nasze jednostki to otrzymują one 10 pkt do zmęczenia, działa to na pewno w grze multiplayer, można w ten sposób uziemić silny oddział, przykładowo - przeciwnik zbliża się do nas armią 10 groźnych katapult na złotym statusie, wystarczą nam dwie byle jakie jednostki, nawet pospolite ruszenie, puszczamy je osobno po czym atakujemy i wycofujemy się momentalnie, powtarzamy schemat aż nasz ludek zginie i robimy to samo drugim, po oddaniu tury katapulty przeciwnika będą miały 100pkt zmęczenia i się nie ruszą, w następnej turze spadnie to do 80, jeśli katapulty się poruszą puszczamy nowe pospolite ruszenie, atakujemy, wycofujemy się i odchodzimy na krok od przeciwnika, atakujemy 2 razy jeśli nie wykorzystał całego ruchu, jeśli się nie rusza przez kilka tur powtarzamy krok pierwszy
Minęło 25 lat od premiery gry, a ona wciąż jest pełna niespodzianek i nie przestaje mnie zaskakiwać. :shock: Muszę to kiedyś przetestować.
Biada Ci!!! Odkopałeś szczątki pradawnego władcy tych ziem (Boghute Ara, lub kogoś z jego rodziny). Czeka Cię teraz surowa kara, gdyż otwierając wieko jamy uwolniłeś klątwę. :twisted:
Post Reply