Re: OpenClash 0.0.1
: sobota 17 gru 2016, 14:26
Heh, nie rozumiem połowy z tego co napisałeś. Niemniej jednak uważam, że faktycznie byłoby lepiej gdyby projekt został otwarty dla nowych osób, dzięki czemu ewentualna modyfikacja powstałaby dużo szybciej gdyby każdy dołożył swoją "cegiełkę". No ale wiadomo, że ostateczne zdanie należy do Griza.pulina pisze:Witam trafiłem tu przypadkiem zupełnie. Co prawda zawodowo jestem programistą python to jako takie pojęcie mam o tym i o tamtym. Mam propozycję tworzenie gry w pojedynkę szczególnie opensource trochę mija się z celem. Warto wrzucić na githuba to co masz aktualnie łącznie z dekoderem tych resów (jako jakiś tam tool). Napisz co jest do roboty niezależnej od tego co ty byś chciał zrobić osobiście (bo pewnie masz jakiś pomysł i nie chciał być żeby ktoś ci się wchrzaniał w kod).
Po pierwsze wolne południe jakiegoś fana i mały kroczek do przodu. Po drugie motywacja bo marge request od osoby zajmującej się projektem i wiadomo że projekt nie umarł. A po trzecie łatwiej zachęcić kogoś z zewnątrz do współpracy jak może zrobić git clone i make i ma już coś działającego przed oczami.
Jeżeli chodzi o pomoc przy stronie to sprawdź swoje PW.pulina pisze:Ja też z chęciom odkurzę swoje umiejętności z C i trochę mogę pokodzić ku wspólnemu dobru. Ew mogę pomóc w podreperowaniu stronki pod względem graficznym. Kontak priv.
Wszelkiego rodzaju współczynniki i ceny mogę wziąć na siebie, zresztą w zakładce Clash Deluxe na stronie już zaproponowałem zmiany parametrów niektórych jednostek, które IMO znacznie zbalansowałyby ich możliwości, a co za tym idzie, toczone rozgrywki.pulina pisze:Jeśli budujemy grę od zera a nie mamy dostępu do oryginalnego kodu trzeba dokładnie określić (eksperymentalnie) zachowania i współczynniki. A to jest robota którą mogą wsiąść na siebie ludzie którzy chcieli by pomóc ale programować nie umieją.