Hej:)
Pracujesz jeszcze nad OpenClashem? Chętnie zaoferowałbym swoją pomoc. Mam 2 lata doświadczenia w programowaniu w Javie i pół roku w C++(znajomość dwóch powyższych zapewnia łatwe przerzucenie się na C#). I tak zamierzałem nauczyć się tworzyć w Unity, więc OpenClash pozwoliłby mi połączyć przyjemne z pożytecznym
OpenClash 0.2.3
Moderator: Boghute Ara
Re: OpenClash 0.2.3
Tak. Fajnie, dodatkowi specjaliści są zawsze mile widziani . Zaczynając zabawę z Unity polecam ci przerobić tutoriale pod https://unity3d.com/learn/tutorials . OpenClash korzysta ze ScriptableObjects, UI oraz współprogramów (Coroutines). Wszystko to jest konkretnie w tutorialach wyjaśnione.Dreno wrote: ↑Monday 12 Nov 2018, 10:22 Hej:)
Pracujesz jeszcze nad OpenClashem? Chętnie zaoferowałbym swoją pomoc. Mam 2 lata doświadczenia w programowaniu w Javie i pół roku w C++(znajomość dwóch powyższych zapewnia łatwe przerzucenie się na C#). I tak zamierzałem nauczyć się tworzyć w Unity, więc OpenClash pozwoliłby mi połączyć przyjemne z pożytecznym
Dodatkowo jest do zrobienia jeszcze jedno zadanie bojowe potrzebne do 100% wypakowania assetów gry. Związane jest z odgadnięciem algorytmu użytego do kompresji plików wav, i jeśli czujesz się na siłach aby spróbować to daj mi cynk, podeślę tobie to co już wiem.
Re: OpenClash 0.2.3
Dzięki za odpowiedź Griz. Te tutoriale znajdują się w mojej kolejce do zrobienia już od pewnego czasu, ale ostatnio trochę za mało mam na wszystko czasu. Mam nadzieję, że wkrótce się to trochę zmieni. Ogarnę sobie jakieś podstawy i wówczas do Ciebie jeszcze napiszę
Co do tego algorytmu, to nie wiem, czy dałbym radę to zrobić - nigdy nie zajmowałem się niczym podobnym, chociaż mam niezły zmysł analityczny (rozwiązałem clashowy algorytm od damage'a! ). Ewentualnie możesz mi podrzucić jakieś materiały, które trochę mnie wprowadzą w temat, to w wolnej chwili przetrawię. Od dawna trzymam kciuki za OpenClasha i czuję, że w końcu byłbym w stanie dorzucić dołożyć do tego wszystkiego cegiełkę od siebie.
Co do tego algorytmu, to nie wiem, czy dałbym radę to zrobić - nigdy nie zajmowałem się niczym podobnym, chociaż mam niezły zmysł analityczny (rozwiązałem clashowy algorytm od damage'a! ). Ewentualnie możesz mi podrzucić jakieś materiały, które trochę mnie wprowadzą w temat, to w wolnej chwili przetrawię. Od dawna trzymam kciuki za OpenClasha i czuję, że w końcu byłbym w stanie dorzucić dołożyć do tego wszystkiego cegiełkę od siebie.