[Release] Clash Resource Unpacker v0.84A
Moderator: Boghute Ara
Re: [Release] Clash Resource Unpacker v0.72
Nie wiem, czy tak powinno być, ale wypakowane pliki mają rozszerzenie IS. Sądząc po nazwach to chyba są animacje.
Re: [Release] Clash Resource Unpacker v0.72
Ups . Podmieniłem link z poprawioną wersją.Boghute Ara wrote:Zdaje się, że coś jest nie tak, ponieważ najnowsza wersja wypakowuje mi tylko zawartość pliku IS.RES i na tym koniec.Griz wrote:Aktualizacja do wersji 0.72. Program w mniejszym lub większym stopniu wspiera już wszystkie pliki .res. Doszło także wypakowywanie efektów dźwiękowych i mowy jednostek. Wraz z tą wersją dodaję także dostęp do kodu źródłowego, do którego link można znaleźć w pierwszym poście.
Są to filmy jakie można zobaczyć w grze. Do głównego posta załączyłem w linku program który je odtwarza. Działa on wyłącznie pod DOSem.Konin3D wrote:Nie wiem, czy tak powinno być, ale wypakowane pliki mają rozszerzenie IS. Sądząc po nazwach to chyba są animacje.
- Boghute Ara
- Administrator
- Posts: 287
- Joined: Friday 18 Dec 2015, 21:02
- Location: Toruń
- Contact:
Re: [Release] Clash Resource Unpacker v0.72
A co z plikiem MAPS.RES? W ogóle go nie rozpakowuje.Griz wrote:Ups . Podmieniłem link z poprawioną wersją.
Warto również zauważyć, że żeby rozpakować plik SETUP.RES należy go przekopiować do folderu DATA.
I czemu większość dźwięków i odgłosów jest zaszumiona? Czy zostanie to poprawione wzorem niektórych grafik, które pierwotnie też posiadały jakieś artefakty?
Biada Ci!!! Odkopałeś szczątki pradawnego władcy tych ziem (Boghute Ara, lub kogoś z jego rodziny). Czeka Cię teraz surowa kara, gdyż otwierając wieko jamy uwolniłeś klątwę.
Re: [Release] Clash Resource Unpacker v0.72
Dzięki za informację, poszła wersja 0.73 z poprawką.Boghute Ara wrote:A co z plikiem MAPS.RES? W ogóle go nie rozpakowuje.Griz wrote:Ups . Podmieniłem link z poprawioną wersją.
Większość plików wav, podobnie jak pliki graficzne, korzysta z autorskiej kompresji. Spróbuję ją rozgryźć i dam znać, jeśli coś w tej kwestii pójdzie naprzód.Boghute Ara wrote: I czemu większość dźwięków i odgłosów jest zaszumiona? Czy zostanie to poprawione wzorem niektórych grafik, które pierwotnie też posiadały jakieś artefakty?
- Boghute Ara
- Administrator
- Posts: 287
- Joined: Friday 18 Dec 2015, 21:02
- Location: Toruń
- Contact:
Re: [Release] Clash Resource Unpacker v0.72
OK, dzięki. A w jaki sposób można otworzyć pliki z rozszerzeniem .MAB i .MAP?Griz wrote:Dzięki za informację, poszła wersja 0.73 z poprawką.
Biada Ci!!! Odkopałeś szczątki pradawnego władcy tych ziem (Boghute Ara, lub kogoś z jego rodziny). Czeka Cię teraz surowa kara, gdyż otwierając wieko jamy uwolniłeś klątwę.
Re: [Release] Clash Resource Unpacker v0.72
Można je obecnie otworzyć wyłącznie hex edytorem lub samą grą .Boghute Ara wrote:OK, dzięki. A w jaki sposób można otworzyć pliki z rozszerzeniem .MAB i .MAP?Griz wrote:Dzięki za informację, poszła wersja 0.73 z poprawką.
Re: [Release] Clash Resource Unpacker v0.73
A tak w temacie map, skoro już można tekstury z nich normalnie oglądać, to ja zacząłem lekko kombinować, ale to osobny temat zrobię, jak będę coś już miał.
Zatem dzięki Ci o Twórco Unpackera.
Zatem dzięki Ci o Twórco Unpackera.
Re: [Release] Clash Resource Unpacker v0.72
Hej Griz, dałeś radę ogarnąć coś z tą kompresją dźwięków? Sam ostatnio delikatnie zacząłem pracować nad remake Clasha i nie ukrywam, że znacznie przyjemniej testowałoby się rzeczy z oryginalnymi assetami
Swoją drogą dziwne, że nie ma nieskompresowanej wersji tych dźwięków w MAXIMUM.RES, tak, jak było to z teksturami
Re: [Release] Clash Resource Unpacker v0.73
@Dreno
Niestety nie, ale pomimo tego unpacker je wypakowuje jak najlepiej potrafi i można je wykorzystywać. Minusem jest mocny szum w większości plików, jednak nadal można łatwo rozróżnić poszczególne dźwięki.
Niestety nie, ale pomimo tego unpacker je wypakowuje jak najlepiej potrafi i można je wykorzystywać. Minusem jest mocny szum w większości plików, jednak nadal można łatwo rozróżnić poszczególne dźwięki.
Re: [Release] Clash Resource Unpacker v0.73
Unpacker wskakuje na wersję 0.84A. Od teraz konwersja wypakowanych obrazków przebiega do formatu PNG .