Re: [Release] Clash Resource Unpacker v0.72
: środa 12 lip 2017, 22:02
Nie wiem, czy tak powinno być, ale wypakowane pliki mają rozszerzenie IS. Sądząc po nazwach to chyba są animacje.
Pierwsze w Polsce nieoficjalne forum dyskusyjne o w/w grach
http://forum.clash.y0.pl/
Ups . Podmieniłem link z poprawioną wersją.Boghute Ara pisze:Zdaje się, że coś jest nie tak, ponieważ najnowsza wersja wypakowuje mi tylko zawartość pliku IS.RES i na tym koniec.Griz pisze:Aktualizacja do wersji 0.72. Program w mniejszym lub większym stopniu wspiera już wszystkie pliki .res. Doszło także wypakowywanie efektów dźwiękowych i mowy jednostek. Wraz z tą wersją dodaję także dostęp do kodu źródłowego, do którego link można znaleźć w pierwszym poście.
Są to filmy jakie można zobaczyć w grze. Do głównego posta załączyłem w linku program który je odtwarza. Działa on wyłącznie pod DOSem.Konin3D pisze:Nie wiem, czy tak powinno być, ale wypakowane pliki mają rozszerzenie IS. Sądząc po nazwach to chyba są animacje.
A co z plikiem MAPS.RES? W ogóle go nie rozpakowuje.Griz pisze:Ups . Podmieniłem link z poprawioną wersją.
Dzięki za informację, poszła wersja 0.73 z poprawką.Boghute Ara pisze:A co z plikiem MAPS.RES? W ogóle go nie rozpakowuje.Griz pisze:Ups . Podmieniłem link z poprawioną wersją.
Większość plików wav, podobnie jak pliki graficzne, korzysta z autorskiej kompresji. Spróbuję ją rozgryźć i dam znać, jeśli coś w tej kwestii pójdzie naprzód.Boghute Ara pisze: I czemu większość dźwięków i odgłosów jest zaszumiona? Czy zostanie to poprawione wzorem niektórych grafik, które pierwotnie też posiadały jakieś artefakty?
OK, dzięki. A w jaki sposób można otworzyć pliki z rozszerzeniem .MAB i .MAP?Griz pisze:Dzięki za informację, poszła wersja 0.73 z poprawką.
Można je obecnie otworzyć wyłącznie hex edytorem lub samą grą .Boghute Ara pisze:OK, dzięki. A w jaki sposób można otworzyć pliki z rozszerzeniem .MAB i .MAP?Griz pisze:Dzięki za informację, poszła wersja 0.73 z poprawką.
Hej Griz, dałeś radę ogarnąć coś z tą kompresją dźwięków? Sam ostatnio delikatnie zacząłem pracować nad remake Clasha i nie ukrywam, że znacznie przyjemniej testowałoby się rzeczy z oryginalnymi assetami