Propozycje zmian

Dyskusje o modyfikacji do Clash

Moderator: Boghute Ara

Awatar użytkownika
Boghute Ara
Administrator
Posty: 173
Rejestracja: piątek 18 gru 2015, 21:02
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: Propozycje zmian

Post autor: Boghute Ara » poniedziałek 11 gru 2017, 11:58

NycU pisze:Popieram w 100% jednostki latające dają za dużo w tej grze nie dość, że taka ważka, orzeł czy pegaz produkują się strasznie szybko to jeszcze nie da się takiego oddziału dorwać na mapie przez co chyba każdy produkuje tylko strzelców i lataczy, problem leży w tym, że nawet jak będą miały te większe zmęczenie to zawsze można ruszyć się tak aby zostało nam 5+ pkt ruchu i oddać turę wtedy zmęczenie nie wchodzi ruszając się w ten sposób i tak będziemy szybsi o wiele od piechoty i praktycznie nic nie ucierpimy jedynie zamiast dotrzeć gdzieś na przykład w 6 tur dotrzemy w 7
Dlatego właśnie kolejnym rozwiązaniem które przyszło mi do głowy byłoby zwiększenie czasu produkcji wszystkich jednostek latających do minimum 4 tur. Wydaje się kontrowersyjne, zwłaszcza w odniesieniu do Ważki czy Orła, ale jeżeli odpowiednio zbalansowałoby się koszty licencji i produkcji wszystkich jednostek w grze jak również ich parametry bojowe to byłoby to w pełni zrozumiałe.
Biada Ci!!! Odkopałeś szczątki pradawnego władcy tych ziem (Boghute Ara, lub kogoś z jego rodziny). Czeka Cię teraz surowa kara, gdyż otwierając wieko jamy uwolniłeś klątwę. :twisted:

tuchaczewski
Posty: 8
Rejestracja: poniedziałek 19 lis 2018, 23:35

Re: Propozycje zmian

Post autor: tuchaczewski » czwartek 22 lis 2018, 15:12

hmm, temat rzeka bo propozycji każdy ma mnóstwo począwszy od naprawy oczywistych błędów a skończywszy na ułańskiej fantazji typu: dodajmy smokowi jeszcze 10 w ataku i będzie armagedon ;)

Moje propozycje zmian postaram się wpisać jak najbardziej krótko i rzeczowo.


1. BŁĘDY - czyli naprawa oczywistych błędów w grze. Wiadomo o co chodzi, było często to poruszane.

2. ZMĘCZENIE - po coś zostało ono wymyślone i jakkolwiek irytujące to też jest elementem dobrania odpowiedniej strategii. Ale można wydłużyć czas zużycia jednostek 2 x na przykład i myślę, będzie ok

3.BUDOWA MOSTÓW - zostawił bym tak jak jest, aczkolwiek dodałbym takie ciekawostki jak zniszczenie za sobą mostu :)
3a. STATKI? a może by tak statek transportowy dodać i stocznię? Wówczas wysepki i wielkie półwyspy na mapie miały by sens.

4. TECHNOLOGIA - wydłużyłbym nieco osiągnięcie najwyższej technologii, albo obwarowałbym jakąś większą opłatą. A w ogóle to nie jest powiedziane, że muszą być 3 stopnie technologiczne - może być np. pięć, sześć albo i 10! (jednostek jest sporo i uatrakcyjniło by to grę może)

5. CHŁOPI - ja bym w jakiś sposób powiązał ilość chłopów i zadowolenie, bo ta zasrana zaraza to mam wrażenie że jest sprawą losową po przekroczeniu liczby 1000 wieśniaków.

6. JEDNOSTKI, WYWAŻENIE SIŁ - to chyba najistotniejsze i najbardziej "grzeje" wszystkich na forum.
Wprowadził bym kilka zmian oczekiwanych przez większość, czyli osłabienie Maga. Przecież ten staruszek jak przystało na swój wiek nie musi wcale mieć takiej dużej obrony, prawda? Skoro jest i tak mocny, to niech obronę np. ma 2, czy 4. Co do reszty to osobny temat trzeba by założyć, bo każdej jednostce można by coś zabrać albo dodać.
Ciekawym pomysłem byłoby dodanie niektórym kilka przywilejów. Np. taki znienawidzony Czerw skoro jest taką pierdołą to mógłby się poruszać np. po bagnach, albo pływać. Od razu przypuszczam, że zmieniłoby się nastawienie do niego ;)
Najlepszym natomiast i chyba najłatwiejszym sposobem na wyważenie sił to forsa. Jeżeli np. różnice w cenie za pojedynczą jednostkę wynosiły by nie w kilku monetach a w kilkudziesięciu i więcej, to może warto by było produkować te inne odtrącone przez wszystkich nieprzydatne jednostki, chociażby z samej oszczędności.

ODPOWIEDZ