Bladi pisze:Tworcy tej gry w moim odczuciu odpowiednio wywazyli statystyki postaci, zmeczenie itd.
O RLY?
Nie sądzisz, że Mag jest przepakowany, a Halabardnik, Ciężka piechota, Taran, Czerw i Duch to bardzo słabe jednostki których nie opłaca się produkować? Kilka innych również przydałoby się nieco zbalansować, m.in. Leśnika, Lekką jazdę, Ważkę czy Pegaza.
Bladi pisze:Co do zmeczenia jedyna rzecza gdzie go nie powinno byc to wychodzenie z budynkow, a tak po za tym jest jak najbardziej na miejscu.
To z wychodzeniem z budynków to faktycznie głupota, ale ja osobiście dalej będę się upierał, że zmęczenie tylko niepotrzebnie przedłuża każdą rozgrywkę i przydałoby się je w jakiś sposób złagodzić.
Bladi pisze:Mozliwosc wycofania sie jesli ktos nas zaatakuje tez powinna zostac. W historii wojen znajdziemy przypadki, gdzie wojska ktorejs ze stron wycofaly sie zaskoczone z pola bitwy i zawsze to zakonczylo sie jakimis stratami, w grze dobrze jest to pomyslane.
Ale to jest gra, a nie życie. Zresztą co z tego, że zrobisz odwrót, skoro przeciwnik od razu po zakończeniu walki jest w stanie zaatakować Cię ponownie?
Bladi pisze:Uwwazam, ze mozliwosc budowania mostow w kazdym mozliwym miejscu nie ma sensu, w takim wypadku kompletnie nie ma znaczenia czy dzieli mnie od przeciwnika rzeka czy nie. Nie moge wykorzystac w zaden sposob na swoja korzysc uksztaltowania terenu, co upraszcza gre i nie zmusza gracza w zaden sposob do taktycznego myslenia
Gdyby można było budować mosty gdzie popadnie to wtedy atak mógłby nastąpić z każdej strony, co znacznie utrudniłoby rozgrywkę, dlatego ja również jestem temu przeciwny. Teraz przynajmniej wiadomo, że należy ewentualnie pilnować jakimś oddziałem brodu na rzece, postawić tam pułapkę albo zablokować to miejsce poprzez zbudowanie i zniszczenie 3 wież w prostej linii, o ile nie uniemożliwiają nam tego jakieś drzewa.
Bladi pisze:Moim zdaniem panowie powinniscie ograniczyc sie do naprawy bugow, mozliwosci odbudowywania twierdz i zamkow ale w sposob sprawiedliwy i to trzeba uzgodnic.
Odnośnie modyfikacji to jeszcze nic konkretnego się nie dzieje, za wyjątkiem 2 osobnych projektów które zostały rozpoczęte i dosyć szybko porzucone, choć może twórcy jeszcze do nich powrócą.
A jeżeli chodzi o odbudowywanie zamków i twierdz to osobiście jestem na nie, bo to zmusza do bardziej taktycznej gry.
Bladi pisze:Generalnie gracz powinien miec wybor czy chce grac na zmianach czy nie w opcjach gry, zadowoliloby to absolutnie wszystkich.
Uważam, że powinny być osobne skrypty czy coś w tym rodzaju dla każdej ze zmian, które można by było wybierać przed rozpoczęciem rozgrywki, w zależności od naszego widzimisię.
Bladi pisze:Ustawienie sojuszy przed gra tez powinno byc. Oraz poprawa sztucznej inteligebcji bo komputer jest bardzo slaby i przewidywalny, albo to ja jestem taki dobry
Komputer jest słaby, to fakt, po prostu na początku dostaje dużo więcej jednostek, w zależności od poziomu trudności, jak również wydaje mi się, że dużo częściej wykopuje złoto i zdobywa dodatkowe oddziały.
Bladi pisze:Z brackim gralismy zawsze glownie na zasadzie: Nie wiem gdzie ty jestes, a ty nie wiesz gdzie ja jestem i sie nie podgladamy i w praktyce komputer lezal w jednym miejscu a my sie przesiadalismy w zaleznosci czyja byla tura. Ostatnio zbudowalem specjalnie stolik do gry w Clash-a z obrotowym blatem,
My z bratem zawsze gramy tak samo, w HoM&M III zresztą też, choć w tego drugiego można również grać po sieci. Aczkolwiek obrotowego stolika niestety nie mamy.
Bladi pisze:przydalaby sie jeszcze w Clashu funkcjonalnosc polegajaca, ze gdy wciskam przycisk koniec tury to na ekranie nie pokazuje mi sie komunikat, ze jakies obce wojska zaatakowaly mojego brata, bo wtedy musze mu opisac co i jak.Ten komunikat powinien sie wyswietlac bezposredni przed komunikatem, ze teraz jego tura. Bo nie moze sobie przyjsc i zobaczyc co sie dzieje bo przy okazji obejrzy co ja robie i gdzie sie znajduje w Clash-u
Tak, to jest akurat głupota, bo dzięki temu widzisz jakimi wojskami dysponują przeciwnicy, a Twój brat z kolei może zobaczyć gdzie znajdują się Twoje jednostki i/lub budynki, o ile w momencie ataku na jego wojska masz włączoną mini mapę.
Bladi pisze:Generalnie najwiejsza bolaczka tej gry jest brak edytora map, gdzie mogbym sam stworzyc lub komus zlecic stworzenie nowej mapy do tej gry, bo wszystkie mamy z bratem juz ograne.
Największą bolączką bym tego nie nazwał, ale fakt, edytor map byłby mile widziany. Niektóre z już istniejących map również przydałoby się poprawić, bo miejsca startu są niekiedy niesprawiedliwe.
Bladi pisze:P.S. znalazlem was wczoraj przypadkiem, fajnie jest dowiedziec sie, ze jest jeszcze ktos kto jest pasjonatem tej gry i chce, czeka na usprawnienie tej gry. Z checia zagralbym z wami
Dzięki za miłe słowa. Ja również z chęcią pograłbym z innymi użytkownikami tego forum.
Bladi pisze:A i ma moze ktos konto na wykopie ?
Nie, a co tam dają?