Oczywiście, że tak powinno być, ale nie takie co wymagają twierdzy i do tego kuźni lub warsztatu, powinno się nagradzać gracza który stawia więcej twierdz, a nie kogoś kto porobi prawie same zamki, aby szybciej uzbierać kasę i co za tym idzie szybciej osiągnąć 3 poziom, niech ten co mniej zarabia ma równe szanse z tym co produkuje gołozamkowe jednostki z poziomu wyżej, więcej wyrównanych taktyk, więcej zabawyAle właściwie w czym problem? W tym, że jednostki na wyższych poziomach technologicznych są silniejsze od tych na niższych? Czyż nie tak właśnie powinno być?
A gdzie ja tu pisałem o jakiejś alternatywie dla leśnika?? Nawet w pierwotnej wersji muszkieter był mocniejszy a teraz już go bije na głowę, czepiam się tylko nelogiczności, muszkieter był najrzadziej atakującą jednostką wręcz z tych co są w stanie, teraz chyba tylkoczęściej atakuje od kusznika i nie ma wielkiego znaczenia ten 1 punkt ataku mniej i tak będzie lepszy moim zdaniem od cyklopa i dragonaLepiej weź pod uwagę pozostałe jednostki miotające z 2. poziomu, czyli Dragona i Cyklopa. Muszkieter ma być sensowną alternatywą dla nich, a nie dla Leśnika z poziomu niżej, który już i tak jest wystarczająco silny nawet po osłabieniu.
Wiadomo komentowałem jedynie ich wygląd, chyba że duch będzie szybszy i wtedy można zrównać ich siłowoAle Troll jest jednostką drugopoziomową, a Duch jest dostępny o poziom wyżej, więc siłą rzeczy ten drugi powinien być silniejszy. Nie ma co się sugerować ich wyglądem.
właśnie tym zdaniem przyznałeś mi rację co do pikinieraTo ma być podstawowe mięso armatnie dostępne dla każdego gracza od 1 tury, a nie jacyś killerzy.
Pisałem tamtego posta dosyć mocno zmęczony, więc się delikatnie pomyliłem - ale nie w kwesti zachodzącej zmiany obrażeń, a jej liczby . Różnica zachodzi jedynie u katapulty i armaty - katapulta oddalona o 2 lub 3 pola od celu atakuje z pełną siłą, czyli jeśli mamy siłę strzału 17 zadajemy 34 obrażenia, jeśli jest oddalona 4 lub 5 pól traci 4 obrażenia, czyli ta sama katapulta zada 30 pkt obrażeń. To samo tyczy się armaty, tylko, że różnica wynosi 6 pkt obrażeń, armata oddalona 3 lub 4 pola od celu z siłą strzału 22 zadaje 44pkt obrażeń, oddalona 5 lub 6 pól od celu ta sama armata zadaje 38 pkt obrażeń.Jedno mnie tylko zastanawia - dlaczego napisałeś, że Katapulta ma siłę strzału 16 z bliska i 15 z daleka? Serio tak jest czy to jakiś Twój wymysł? Ja osobiście nie zauważyłem wpływu odległości na siłę strzału u jednostek miotających, ale jeżeli jest tak jak napisałeś to wygląda na to, że będę musiał to przetestować.