Ale właściwie w czym problem? W tym, że jednostki na wyższych poziomach technologicznych są silniejsze od tych na niższych? Czyż nie tak właśnie powinno być?
![Żartowanie z kogoś :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Oczywiście, że tak powinno być, ale nie takie co wymagają twierdzy i do tego kuźni lub warsztatu, powinno się nagradzać gracza który stawia więcej twierdz, a nie kogoś kto porobi prawie same zamki, aby szybciej uzbierać kasę i co za tym idzie szybciej osiągnąć 3 poziom, niech ten co mniej zarabia ma równe szanse z tym co produkuje gołozamkowe jednostki z poziomu wyżej, więcej wyrównanych taktyk, więcej zabawy
Lepiej weź pod uwagę pozostałe jednostki miotające z 2. poziomu, czyli Dragona i Cyklopa. Muszkieter ma być sensowną alternatywą dla nich, a nie dla Leśnika z poziomu niżej, który już i tak jest wystarczająco silny nawet po osłabieniu.
A gdzie ja tu pisałem o jakiejś alternatywie dla leśnika?? Nawet w pierwotnej wersji muszkieter był mocniejszy a teraz już go bije na głowę, czepiam się tylko nelogiczności, muszkieter był najrzadziej atakującą jednostką wręcz z tych co są w stanie, teraz chyba tylkoczęściej atakuje od kusznika i nie ma wielkiego znaczenia ten 1 punkt ataku mniej i tak będzie lepszy moim zdaniem od cyklopa i dragona
Ale Troll jest jednostką drugopoziomową, a Duch jest dostępny o poziom wyżej, więc siłą rzeczy ten drugi powinien być silniejszy. Nie ma co się sugerować ich wyglądem.
Wiadomo komentowałem jedynie ich wygląd, chyba że duch będzie szybszy i wtedy można zrównać ich siłowo
To ma być podstawowe mięso armatnie dostępne dla każdego gracza od 1 tury, a nie jacyś killerzy.
![Szczęście, dobry humor :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
właśnie tym zdaniem przyznałeś mi rację co do pikiniera
Jedno mnie tylko zastanawia - dlaczego napisałeś, że Katapulta ma siłę strzału 16 z bliska i 15 z daleka?
![Szok :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Serio tak jest czy to jakiś Twój wymysł? Ja osobiście nie zauważyłem wpływu odległości na siłę strzału u jednostek miotających, ale jeżeli jest tak jak napisałeś to wygląda na to, że będę musiał to przetestować.
Pisałem tamtego posta dosyć mocno zmęczony, więc się delikatnie pomyliłem - ale nie w kwesti zachodzącej zmiany obrażeń, a jej liczby
![Śmiech :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
. Różnica zachodzi jedynie u katapulty i armaty - katapulta oddalona o 2 lub 3 pola od celu atakuje z pełną siłą, czyli jeśli mamy siłę strzału 17 zadajemy 34 obrażenia, jeśli jest oddalona 4 lub 5 pól traci 4 obrażenia, czyli ta sama katapulta zada 30 pkt obrażeń. To samo tyczy się armaty, tylko, że różnica wynosi 6 pkt obrażeń, armata oddalona 3 lub 4 pola od celu z siłą strzału 22 zadaje 44pkt obrażeń, oddalona 5 lub 6 pól od celu ta sama armata zadaje 38 pkt obrażeń.