Re: Clash De Luxe 0.13
: niedziela 26 gru 2021, 17:24
Zedytowałem nazwę tematu i treść pierwszego posta, ponieważ właśnie wypuściłem kolejną wersję moda o numerze 0.13
Co nowego? Zmiany są raczej kosmetyczne, więc poniżej krótka rozpiska, a po więcej szczegółów zapraszam do pliku CZYTAJTO.TXT po ściągnięciu i wypakowaniu zawartości moda.
W każdym bądź razie przede wszystkim zmieniłem nazwę moda na Clash De Luxe, ponieważ taka rzekomo miała być prawidłowa pisownia planowanej przez Leryx Longsoft usprawnionej wersji gry, o czym można było przeczytać TUTAJ.
Oprócz tego poprawiłem kolejną garść literówek, tym razem w obrębie świątyń i miejsc kultu. Na moje oko poprawiłem już ok. 99% wszystkich literówek w grze, ponieważ zawsze coś mogło umknąć mojej uwadze, ewentualnie są pewne zwroty które na siłę można by jeszcze poprawić pod kątem stylistycznym.
Ostatnia rzecz którą zrobiłem to modyfikacja parametrów niektórych jednostek, ponieważ po wypuszczeniu pierwszej wersji moda pojawiło się sporo głosów krytycznych, m.in. że Kusznik ma za niską obronę, Taran za dużo PA, Armata jest za tania, Szkielet zbyt odporny, itp., więc postanowiłem to poprawić. Przy okazji zdecydowałem się również zbalansować inne jednostki co do których samemu miałem zastrzeżenia, a także dołożyć bonus do chodzenia po lesie Halabardnikowi i Duchowi, ot dla urozmaicenia, jak również zmniejszyć zasięg widzenia wszystkich jednostek latających do 4.
Dla ułatwienia dołożyłem również tabelkę w Excelu z poprawionymi parametrami wszystkich jednostek, którą można znaleźć po rozpakowaniu moda.
Zapraszam do testowania i podzielenia się swoimi uwagami na forum!
Co nowego? Zmiany są raczej kosmetyczne, więc poniżej krótka rozpiska, a po więcej szczegółów zapraszam do pliku CZYTAJTO.TXT po ściągnięciu i wypakowaniu zawartości moda.
W każdym bądź razie przede wszystkim zmieniłem nazwę moda na Clash De Luxe, ponieważ taka rzekomo miała być prawidłowa pisownia planowanej przez Leryx Longsoft usprawnionej wersji gry, o czym można było przeczytać TUTAJ.
Oprócz tego poprawiłem kolejną garść literówek, tym razem w obrębie świątyń i miejsc kultu. Na moje oko poprawiłem już ok. 99% wszystkich literówek w grze, ponieważ zawsze coś mogło umknąć mojej uwadze, ewentualnie są pewne zwroty które na siłę można by jeszcze poprawić pod kątem stylistycznym.
Ostatnia rzecz którą zrobiłem to modyfikacja parametrów niektórych jednostek, ponieważ po wypuszczeniu pierwszej wersji moda pojawiło się sporo głosów krytycznych, m.in. że Kusznik ma za niską obronę, Taran za dużo PA, Armata jest za tania, Szkielet zbyt odporny, itp., więc postanowiłem to poprawić. Przy okazji zdecydowałem się również zbalansować inne jednostki co do których samemu miałem zastrzeżenia, a także dołożyć bonus do chodzenia po lesie Halabardnikowi i Duchowi, ot dla urozmaicenia, jak również zmniejszyć zasięg widzenia wszystkich jednostek latających do 4.
Dla ułatwienia dołożyłem również tabelkę w Excelu z poprawionymi parametrami wszystkich jednostek, którą można znaleźć po rozpakowaniu moda.
Zapraszam do testowania i podzielenia się swoimi uwagami na forum!