Page 2 of 2

Re: Dodanie map - kwestie techniczne

Posted: Sunday 23 May 2021, 20:10
by NycU
Boghute Ara wrote: Sunday 23 May 2021, 17:16Ale przecież gracze komputerowi zaczynają z mocniejszym wojskiem, w zależności od poziomu trudności. :idea: Szczegóły w dziale Rozgrywka:
http://clash.y0.pl/rozgrywka/
Traktujesz mnie jakbym nigdy nie grał w tę grę, wiem o tym, ale co to zmienia, skoro przeciwnik jedynie na najniższym poziome ma jeden oddział mniej, gdzie tego poziomu się nigdy nie wybiera bo AI jest zwyczajnie za słaby nawet dla początkującego gracza, a na dwóch wyższych i tak dostaje taki sam oddział? i to na każdej mapie jest identycznie. Chodzi mi o zdecydowane rozbudowanie tego, na niektórych mapach zmiana poziomu na niższy by była bardziej kosztowna dla AI a np. na trudniejszych mniej kosztowna i to na każdym z poziomów a nie jedynie na najniższym, przez co scenariusze nie tylko by miały różny poziom przez miejsce startowe i warunki na nim panujące (bogaty/biedniejszy teren) ale też przez specyfike trudności poprzez odbieranie konkretnej części armii, jedyne co powinno zostać niezmienione to umiejętności przeciwnika na danym poziomie trudności, albo nawet zrobić odwrotnie na niektórych mapach, im niższy poziom umiejętności tym mocniejsza armia początkowa dla AI
Boghute Ara wrote: Sunday 23 May 2021, 17:16PS Nie AL tylko AI = Artificial Intelligence, czyli Sztuczna Inteligencja ;)
Faktycznie, dzięki że mnie poprawiłeś, wiedziałem o tym i nie wiem z jakiego powodu zacząłem pisać AL