Spostrzeżenia

Dyskusje o rozgrywce w Clash

Moderator: Boghute Ara

Awatar użytkownika
Boghute Ara
Administrator
Posty: 225
Rejestracja: piątek 18 gru 2015, 21:02
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: Spostrzeżenia

Post autor: Boghute Ara »

NycU pisze:
wtorek 31 mar 2020, 21:03
Boghute Ara pisze:
wtorek 31 mar 2020, 16:17
NycU pisze:
wtorek 31 mar 2020, 01:07

Nie zrobiła się patowa, podczas tury białego obojętnie który taran może zrobić ruch o pole w tył i wrócić na miejsce, katapulta nie może wykonać jakiegokolwiek ruchu więc zniszczy ją gniew boży :twisted:
No tak, nie pomyślałem o tym. :roll: A gra się przypadkiem nie zatnie? :twisted:
Hahaha, u mnie akurat się nie zacina, ale bywało tak jak jeszcze odpalałem z płyty xD
Czyli ten błąd jest uzależniony od tego czy gra się z płyty czy z twardziela?

Z moich własnych doświadczeń wynika, że gra głupieje w momencie gdy przeciwnik nie może ruszyć się z miejsca, w wynika czego jest on nieustannie karany Gniewem Bożym, co w przypadku śmierci jakiejkolwiek jego jednostki powoduje zawieszenie się gry.
Biada Ci!!! Odkopałeś szczątki pradawnego władcy tych ziem (Boghute Ara, lub kogoś z jego rodziny). Czeka Cię teraz surowa kara, gdyż otwierając wieko jamy uwolniłeś klątwę. :twisted:

NycU
Posty: 64
Rejestracja: wtorek 20 gru 2016, 09:09
Lokalizacja: Koszalin/Southampton

Re: Spostrzeżenia

Post autor: NycU »

Boghute Ara pisze:
środa 01 kwie 2020, 12:37
NycU pisze:
wtorek 31 mar 2020, 21:03
Boghute Ara pisze:
wtorek 31 mar 2020, 16:17

No tak, nie pomyślałem o tym. :roll: A gra się przypadkiem nie zatnie? :twisted:
Hahaha, u mnie akurat się nie zacina, ale bywało tak jak jeszcze odpalałem z płyty xD
Czyli ten błąd jest uzależniony od tego czy gra się z płyty czy z twardziela?

Z moich własnych doświadczeń wynika, że gra głupieje w momencie gdy przeciwnik nie może ruszyć się z miejsca, w wynika czego jest on nieustannie karany Gniewem Bożym, co w przypadku śmierci jakiejkolwiek jego jednostki powoduje zawieszenie się gry.
Możliwe, nie robiłem nigdy testów ale pamiętam, że gdy odpalałem grę z cd pierw w bibliotece potem już u siebie (2 inne płyty) to gra potrafiła się zawiesić na wpisywaniu kodów albo właśnie po gniewie bożym który kończył się jakąkolwiek śmiercią, potem gdy płyta mi pękła podbrałem grę 2 razy z różnych żródeł i nie było już tego problemu więc bardzo prawdopodobne, że tak właśnie jest (nie wiem czemu ale antywirus usunął mi 1 kopię jakoś po roku bez powodu)

Konin3D
Posty: 57
Rejestracja: sobota 24 cze 2017, 18:34
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Re: Spostrzeżenia

Post autor: Konin3D »

NycU pisze:
czwartek 02 kwie 2020, 19:40
Możliwe, nie robiłem nigdy testów ale pamiętam, że gdy odpalałem grę z cd pierw w bibliotece potem już u siebie (2 inne płyty) to gra potrafiła się zawiesić na wpisywaniu kodów albo właśnie po gniewie bożym który kończył się jakąkolwiek śmiercią, potem gdy płyta mi pękła podbrałem grę 2 razy z różnych żródeł i nie było już tego problemu więc bardzo prawdopodobne, że tak właśnie jest (nie wiem czemu ale antywirus usunął mi 1 kopię jakoś po roku bez powodu)
Podejrzewam, chociaż sam osobiście nie sprawdzałem, ale zawieszanie się gry przy śmierci od Gniewu Bożego przy odpalaniu gry z płyty może mieć związek z samym odczytem fizycznego nośnika. nawet samo działanie gry może być wolniejsze przez to (zauważyłem tę zależność u siebie - przy prawie każdym ruchu jednostki słychać odczytywanie nośnika w napędzie).

A co do usuwania przeróżnych plików/programów przez antywirusy, to po prostu aktualizacja bazy danych antywirusa o jakiś zapis, który powoduje, że np. program napisany w turbo Pascalu automatycznie uważany jest za wirusa, jeżeli została użyta funkcja odczytywania klawisza (keylogery też korzystają z tej funkcji).

Przy najbliższej okazji, jak będę uruchamiał Clash (i nie zapomnę), sprawdzę, czy odpalanie z obrazu płyty (a nie fizycznego nośnika CD) też powoduje wieszanie się gry przy Gniewie Bożym (osobiście przy walkach unikam GB)

ODPOWIEDZ