Spostrzeżenia

Dyskusje o rozgrywce w Clash

Moderator: Boghute Ara

Awatar użytkownika
Boghute Ara
Administrator
Posty: 205
Rejestracja: piątek 18 gru 2015, 21:02
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: Spostrzeżenia

Post autor: Boghute Ara » sobota 11 lis 2017, 22:21

Bladi pisze:Boghute Ara

Jak z kims grales, ile srednio godzin i tur potrzebowaliscie na skonczenie gry? Ja z brackim zwykle 5-6h i okolo 150 tur
Ciężko powiedzieć, bo bywało, że w skrajnych przypadkach jak komuś wyjątkowo nie poszło to rozgrywka kończyła się po kilkunastu turach, a czasami dochodziło nawet do ok. 250 tur. :)
Biada Ci!!! Odkopałeś szczątki pradawnego władcy tych ziem (Boghute Ara, lub kogoś z jego rodziny). Czeka Cię teraz surowa kara, gdyż otwierając wieko jamy uwolniłeś klątwę. :twisted:

NycU
Posty: 47
Rejestracja: wtorek 20 gru 2016, 09:09
Lokalizacja: Koszalin/Southampton

Re: Spostrzeżenia

Post autor: NycU » sobota 11 lis 2017, 22:46

Jakich jednostek najczesciej uzywasz?
To zależy jakbym grał z kimś żywym to pewnie atak: góral, ważka, orzeł, skorpion, cyklop, pegaz, mag def: leśnik, armata, katapulta raczej innych jednostek bym nie produkował. Jak gram vs cpu to muszkieter i ciężka jazda te 2 jednostki zdecydowanie buduje najczęściej przez wygląd odgłosy i są po prostu przyjemne muszkieterem bronie zamku jak dostanie złoty status to wypuszczam na podboje (nie chce mi się ich szkolić xD) nie jest nawet taki wolny ma 24 Pa, aramtą bym się nie doczłapał, cpu i tak wpada słoniami na mój zamek więc jest łatwo się obronić a jazda wiadomo może dobrze osłaniać, świetnie atakuje, najlepsza jednostka walcząca wręcz w grze poza smokiem, dalej skrzydlak i smok lubię te jednostki są bardzo uniwersalne skrzydlak niby mało ruchu ale po mapie i tak się porusza z prędkością np dragona i to jak nie ma drzew boli tylko czas produkcji.

Awatar użytkownika
Boghute Ara
Administrator
Posty: 205
Rejestracja: piątek 18 gru 2015, 21:02
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: Spostrzeżenia

Post autor: Boghute Ara » piątek 14 wrz 2018, 21:03

Czy wiecie, że oprócz bliżej nieokreślonej jednostki specjalnej której grafiki i animacje można wyciągnąć z gry za pomocą Resource Unpacker'a (chodzi o foldery SPEC1-5_S32 utworzone po wypakowaniu plików MINIMUM.RES i NORMAL.RES - więcej szczegółów w TYM temacie) to twórcy gry planowali wprowadzić jeszcze jedną jednostkę, a mianowicie Węża? :P Skąd to wiem? A no stąd, że ostatnio grzebiąc w hexach natrafiłem na taki oto fragment kodu:

Kod: Zaznacz cały

W†§.Snake
Niestety, jest to jedyna wzmianka dotycząca Węża którą znalazłem, więc zakładam, że bardzo szybko porzucono ideę wprowadzenia tej jednostki do gry i zwyczajnie zapomniano usunąć po niej jakikolwiek ślad.
Biada Ci!!! Odkopałeś szczątki pradawnego władcy tych ziem (Boghute Ara, lub kogoś z jego rodziny). Czeka Cię teraz surowa kara, gdyż otwierając wieko jamy uwolniłeś klątwę. :twisted:

Awatar użytkownika
Boghute Ara
Administrator
Posty: 205
Rejestracja: piątek 18 gru 2015, 21:02
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: Spostrzeżenia

Post autor: Boghute Ara » czwartek 03 sty 2019, 11:58

Nie wiem czy ktoś już wcześniej o tym nie pisał, ale wygląda na to, że w grze znajduje się jakiś limit określający maksymalną liczbę wież które można zbudować na mapie. Przekonaliśmy się o tym ostatnio razem z bratem grając na mapie o nazwie Never Land. Ja byłem czerwonym, a on żółtym i szło mi na tyle źle, że zostałem zmuszony do zburzenia mojego głównego zamku, po czym opanowałem w zastępstwie tereny niebieskiego i postanowiłem odgrodzić się od reszty graczy poprzez zbudowanie i natychmiastowe zburzenie wież w pobliżu mostów, docelowo planując produkcję wyłącznie jednostek latających. Żeby jednak przyspieszyć cały proceder to zacząłem stawiać i burzyć wieże jedna po drugiej, dzięki czemu Budowniczy zaczął przesuwać się po mapie o 1 pole z każdą zburzoną wieżą (zapewne znacie ten trick? :lol: ), a ja nie musiałem łazić od mostu do mostu pieszo. Kłopot w tym, że po wybudowaniu kilkudziesięciu wież w pewnym momencie budowa kolejnych przestała być możliwa. :shock: Myślałem, że to tylko chwilowy błąd i w następnej turze wszystko wróci do normy. Okazało się jednak, że mój brat w swojej turze również nie mógł zbudować już żadnej wieży. Następnie ja w swojej kolejnej turze spróbowałem zbudować wieże jeszcze 2 innymi Budowniczymi których miałem na stanie, ale nic z tego, więc do końca gry ani ja ani mój brat nie zbudowaliśmy już żadnej wieży. Postanowiłem więc policzyć wszystkie wieże znajdujące się na mapie i wyszło ich ponad 80. Po skończonej rozgrywce zrobiłem jeszcze mały test, gdzie na mapie Karkhan zacząłem stawiać 2 Budowniczymi jak najwięcej wież i licznik zatrzymał się przy 96. Dziwna sprawa. :roll:
Biada Ci!!! Odkopałeś szczątki pradawnego władcy tych ziem (Boghute Ara, lub kogoś z jego rodziny). Czeka Cię teraz surowa kara, gdyż otwierając wieko jamy uwolniłeś klątwę. :twisted:

Awatar użytkownika
Boghute Ara
Administrator
Posty: 205
Rejestracja: piątek 18 gru 2015, 21:02
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: Spostrzeżenia

Post autor: Boghute Ara » niedziela 06 sty 2019, 12:17

I kolejne spostrzeżenie w ostatnim czasie. Czy zauważyliście, że na mapie o nazwie Fly Mounth nie ma żadnych fundamentów? Mało tego, niemożliwe jest również na niej osiągnięcie 2. poziomu technologicznego, nawet pomimo wybudowania wszystkich budynków w zamku. :shock: I co Wy na to?
Biada Ci!!! Odkopałeś szczątki pradawnego władcy tych ziem (Boghute Ara, lub kogoś z jego rodziny). Czeka Cię teraz surowa kara, gdyż otwierając wieko jamy uwolniłeś klątwę. :twisted:

Awatar użytkownika
Boghute Ara
Administrator
Posty: 205
Rejestracja: piątek 18 gru 2015, 21:02
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: Spostrzeżenia

Post autor: Boghute Ara » niedziela 13 sty 2019, 13:36

NycU pisze:Co do ataku własnych jednostek przez gracza komputerowego jestem pewien nawet dziś miałem taką sytuacje Atak na mój zamek komputer 5xpegaz 2xbudowniczy 2xszkielet 1xduch ja się bronie 6x ciężka jazda 6xmuszkieter ustawiam jazdę pod murem pegaz uderza 2 razy w konnice traci ok 20 energii duch podchodzi i uderza w pegaza po szarży za około 40 energi sam tracąc 3.
Przed chwilą testowałem czy możliwe jest zaatakowanie własnej jednostki latającej która zawisła nad murem lub bramą, ale okazało się, że nie ma takiej możliwości. Mało tego, w takiej sytuacji nie zaatakujemy również muru/bramy! :shock:
NycU pisze:Mam pewną zagwozdkę teraz której nie rozwiąże prawdopodobnie będzie to za trudne do zrobienia co by było jeśli zamiast tego budowniczego podjechałby taran? czy jest możliwe że zadałby obrażenia jednostce?
Nie wiem jak to jest w przypadku komputera, ale jeżeli chodzi o żywego gracza to w sytuacji w której nad murem lub w bramie znajduje się jakaś wroga jednostka to Taran zaatakuje mur/bramę, a nie tę jednostkę, czyli tak jak powinno być. ;)
Biada Ci!!! Odkopałeś szczątki pradawnego władcy tych ziem (Boghute Ara, lub kogoś z jego rodziny). Czeka Cię teraz surowa kara, gdyż otwierając wieko jamy uwolniłeś klątwę. :twisted:

Dreno
Posty: 70
Rejestracja: wtorek 26 sty 2016, 16:23

Re: Spostrzeżenia

Post autor: Dreno » środa 16 sty 2019, 19:27

Mam pewną zagwozdkę teraz której nie rozwiąże prawdopodobnie będzie to za trudne do zrobienia co by było jeśli zamiast tego budowniczego podjechałby taran? czy jest możliwe że zadałby obrażenia jednostce?
Myślę, że akurat tego nikt nigdy się nie dowie - widział ktoś kiedyś, aby komputer posiadał tarana? :?

NycU
Posty: 47
Rejestracja: wtorek 20 gru 2016, 09:09
Lokalizacja: Koszalin/Southampton

Re: Spostrzeżenia

Post autor: NycU » piątek 18 sty 2019, 15:29

Myślę, że akurat tego nikt nigdy się nie dowie - widział ktoś kiedyś, aby komputer posiadał tarana? :?
Udało mi się "zmusić" komputer do wyprodukowania tarana, zostawiłem mu pusty zamek gdzie do wyprodukowania została 1 tura i poczekał, problem w tym, że musiałem się namęczyć aby dołączył ten pojazd do jednostek latających, kolejnym problemem jest to, że taran jest prowadzony prosto na bramę, a jednostki latające są posyłane po bokach, nawet jak podstawie jednostkę tylko pod bramę i zawiśnie coś nad bramą to taran zwyczajnie omija wtedy to miejsce, po 5 próbach się poddałem
Ostatnio zmieniony niedziela 20 sty 2019, 19:59 przez NycU, łącznie zmieniany 5 razy.

NycU
Posty: 47
Rejestracja: wtorek 20 gru 2016, 09:09
Lokalizacja: Koszalin/Southampton

Re: Spostrzeżenia

Post autor: NycU » piątek 18 sty 2019, 15:30

Boghute Ara pisze:
czwartek 03 sty 2019, 11:58
Nie wiem czy ktoś już wcześniej o tym nie pisał, ale wygląda na to, że w grze znajduje się jakiś limit określający maksymalną liczbę wież które można zbudować na mapie. Przekonaliśmy się o tym ostatnio razem z bratem grając na mapie o nazwie Never Land. Ja byłem czerwonym, a on żółtym i szło mi na tyle źle, że zostałem zmuszony do zburzenia mojego głównego zamku, po czym opanowałem w zastępstwie tereny niebieskiego i postanowiłem odgrodzić się od reszty graczy poprzez zbudowanie i natychmiastowe zburzenie wież w pobliżu mostów, docelowo planując produkcję wyłącznie jednostek latających. Żeby jednak przyspieszyć cały proceder to zacząłem stawiać i burzyć wieże jedna po drugiej, dzięki czemu Budowniczy zaczął przesuwać się po mapie o 1 pole z każdą zburzoną wieżą (zapewne znacie ten trick? :lol: ), a ja nie musiałem łazić od mostu do mostu pieszo. Kłopot w tym, że po wybudowaniu kilkudziesięciu wież w pewnym momencie budowa kolejnych przestała być możliwa. :shock: Myślałem, że to tylko chwilowy błąd i w następnej turze wszystko wróci do normy. Okazało się jednak, że mój brat w swojej turze również nie mógł zbudować już żadnej wieży. Następnie ja w swojej kolejnej turze spróbowałem zbudować wieże jeszcze 2 innymi Budowniczymi których miałem na stanie, ale nic z tego, więc do końca gry ani ja ani mój brat nie zbudowaliśmy już żadnej wieży. Postanowiłem więc policzyć wszystkie wieże znajdujące się na mapie i wyszło ich ponad 80. Po skończonej rozgrywce zrobiłem jeszcze mały test, gdzie na mapie Karkhan zacząłem stawiać 2 Budowniczymi jak najwięcej wież i licznik zatrzymał się przy 96. Dziwna sprawa. :roll:
O tym nie wiedziałem

NycU
Posty: 47
Rejestracja: wtorek 20 gru 2016, 09:09
Lokalizacja: Koszalin/Southampton

Re: Spostrzeżenia

Post autor: NycU » piątek 18 sty 2019, 15:33

Boghute Ara pisze:
niedziela 06 sty 2019, 12:17
I kolejne spostrzeżenie w ostatnim czasie. Czy zauważyliście, że na mapie o nazwie Fly Mounth nie ma żadnych fundamentów? Mało tego, niemożliwe jest również na niej osiągnięcie 2. poziomu technologicznego, nawet pomimo wybudowania wszystkich budynków w zamku. :shock: I co Wy na to?
O tym wiedziałem od dawna, od początku kochałem mapy zimowe i starałem się je wybierać jak najczęściej a było ich mało, w misji 10 na zimowej mapie jest ukryty port ale nie ma w nim nigdy jednostek, w sumie w obu 10 misjach jest, taka ciekawostka
Ps nie da się osiągnąć 2 poziomu technologicznego na żadnej mapie jeśli SAM nie wybudujesz 2 zamku

ODPOWIEDZ