Strona 12 z 12

Re: Spostrzeżenia

: środa 05 sty 2022, 20:06
autor: NycU
Konin3D pisze: środa 05 sty 2022, 19:16 Windowsowy odtworzył nagranie, a odtwarzacz zainstalowany z kodekami, nie dał rady.

I szczerze... Ja też nie miałem problemów z atakiem. Z każdej strony nic dziwnego nie było.
źle napisałem, nie chodzi o problem z zaatakowaniem na zamek tylko o to że gdy nie starczyło mi ruchu na atak pokazało się to drzewko i o to że gdy atakuje z każdej innej strony niż lewej nie pojawia się ta dziura w murach

Re: Spostrzeżenia

: środa 05 sty 2022, 22:52
autor: Boghute Ara
NycU pisze: środa 05 sty 2022, 19:54 Jeśli zaatakujesz zamek z kazdej innej niż lewej strony rząd pionowy ma 7 pól, jeśli z lewej ma 8, do tego jest dziura w murze i brama nie jest usytuowana na środku, podczas walki klikałem strzałki w górę i w dół aby przy drugim ataku pokazać że jest dodatkowy ukryty rząd
Aaa, OK, teraz rozumiem. Faktycznie, jest tak jak napisałeś. :idea: Myślałem, że rozchodzi się o to drzewko, które rzekomo sprawia problemy z zaatakowaniem zamku. :P

Re: Spostrzeżenia

: poniedziałek 10 sty 2022, 02:52
autor: Konin3D
Wczoraj sprawdziłem ataki na zamek od lewej strony na mapie Fly Month. Nie miałem dodatkowego rzędu. Wychodzi na to, że to jest związane z konkretną mapą.

Przy okazji. Na mapie Karkhan po prawej stronie mapy niedaleko czerwonego gracza jest droga przez bagna. Zauważyłem, że jeżeli idą tamtędy jakieś wojska, to zawsze, wchodząc na jedną konkretną kratkę, gra crashuje.

Re: Spostrzeżenia

: poniedziałek 10 sty 2022, 19:14
autor: Boghute Ara
Konin3D pisze: poniedziałek 10 sty 2022, 02:52Przy okazji. Na mapie Karkhan po prawej stronie mapy niedaleko czerwonego gracza jest droga przez bagna. Zauważyłem, że jeżeli idą tamtędy jakieś wojska, to zawsze, wchodząc na jedną konkretną kratkę, gra crashuje.
U mnie nic nie crashuje, a przetestowałem wszystkie drogi przez bagna na tej mapie. :roll:

Re: Spostrzeżenia

: wtorek 24 sty 2023, 16:45
autor: NycU
Odkryłem kolejną głupotę w clashu, pewnie o tym wiedzieliście, ale ja o dziwo nie, mianowicie o tym, że gdy przeciwnik atakuje nasze jednostki to otrzymują one 10 pkt do zmęczenia, działa to na pewno w grze multiplayer, można w ten sposób uziemić silny oddział, przykładowo - przeciwnik zbliża się do nas armią 10 groźnych katapult na złotym statusie, wystarczą nam dwie byle jakie jednostki, nawet pospolite ruszenie, puszczamy je osobno po czym atakujemy i wycofujemy się momentalnie, powtarzamy schemat aż nasz ludek zginie i robimy to samo drugim, po oddaniu tury katapulty przeciwnika będą miały 100pkt zmęczenia i się nie ruszą, w następnej turze spadnie to do 80, jeśli katapulty się poruszą puszczamy nowe pospolite ruszenie, atakujemy, wycofujemy się i odchodzimy na krok od przeciwnika, atakujemy 2 razy jeśli nie wykorzystał całego ruchu, jeśli się nie rusza przez kilka tur powtarzamy krok pierwszy

Re: Spostrzeżenia

: środa 25 sty 2023, 16:37
autor: Miocen
Zmęczenie spada co turę o 20 punktów, ale akurat z poziomu 100 punktów maleje tylko o 10 punktów. Czyli spadek z 100 punktów do 80 punktów wymaga 2 tur. Z resztą wypowiedzi się zgadzam - a przynajmniej tak to powinno wyglądać, bo nigdy tego nie testowałem :p

Re: Spostrzeżenia

: środa 25 sty 2023, 23:00
autor: NycU
Miocen pisze: środa 25 sty 2023, 16:37 Zmęczenie spada co turę o 20 punktów, ale akurat z poziomu 100 punktów maleje tylko o 10 punktów. Czyli spadek z 100 punktów do 80 punktów wymaga 2 tur. Z resztą wypowiedzi się zgadzam - a przynajmniej tak to powinno wyglądać, bo nigdy tego nie testowałem :p
Stestuj sobie sam, że spada do 80, zblokowałem koledze magów i armaty paroma ważkami i orłami, w obu przypadkach ze 100 schodziło na 80

Re: Spostrzeżenia

: czwartek 26 sty 2023, 22:48
autor: Boghute Ara
NycU pisze: wtorek 24 sty 2023, 16:45 Odkryłem kolejną głupotę w clashu, pewnie o tym wiedzieliście, ale ja o dziwo nie, mianowicie o tym, że gdy przeciwnik atakuje nasze jednostki to otrzymują one 10 pkt do zmęczenia, działa to na pewno w grze multiplayer, można w ten sposób uziemić silny oddział, przykładowo - przeciwnik zbliża się do nas armią 10 groźnych katapult na złotym statusie, wystarczą nam dwie byle jakie jednostki, nawet pospolite ruszenie, puszczamy je osobno po czym atakujemy i wycofujemy się momentalnie, powtarzamy schemat aż nasz ludek zginie i robimy to samo drugim, po oddaniu tury katapulty przeciwnika będą miały 100pkt zmęczenia i się nie ruszą, w następnej turze spadnie to do 80, jeśli katapulty się poruszą puszczamy nowe pospolite ruszenie, atakujemy, wycofujemy się i odchodzimy na krok od przeciwnika, atakujemy 2 razy jeśli nie wykorzystał całego ruchu, jeśli się nie rusza przez kilka tur powtarzamy krok pierwszy
Minęło 25 lat od premiery gry, a ona wciąż jest pełna niespodzianek i nie przestaje mnie zaskakiwać. :shock: Muszę to kiedyś przetestować.