Hmm, szur jakiś ze mnie chyba bo w sobotnie popołudnie nie mam co robić tylko czytam posty sprzed kilku lat o chłopach w Clashu
Ale do rzeczy!
Z moich własnych gier wynika, że jakkolwiek element wystąpienia zarazy jest w pewnym sensie przypadkowy - to można grać tutaj prawdopodobieństwem. Otóż np. znacznie później (około 1300 - 1400 chłopa) wybuchała mi w zamku zaraza gdy zapominałem o opodatkowaniu i było 0.0 niż gdy podatek podwyższałem systematycznie (1100 chłopa) w granicach 1.4 - 1.7.
Oczywiście wyjątki zdarzały się, ale to raczej potwierdzające regułę.
W przypadku wystąpienia zarazy w okolicy 1200 chłopa - gdy podatek obniżałem do 0.0 zaraza kończyła mi się zazwyczaj na liczbie 850. Natomiast, gdy podatek utrzymywałem przez nieuwagę na poziomie 4.0, liczba chłopów spadała do 700 a nieraz i jeszcze mniej! Ciekawe, nieprawdaż?
Ja gram od lat starym sposobem, tj. gotuję żabę
i przy 1100 - 1250 dowalam 4.0, ciągnę kasę a potem znów mozolnie od 700-800 ciągnę powoli w górę.
Zastanawia mnie natomiast jedna rzecz. Czy komputer oszukuje w grze? Tzn. na pewno oszukuje, jeżeli chodzi o to, że widzi całą mapę i nie ma zmęczenia ale czy oszukuje w kwestii opodatkowania?! Bo nie raz gdy przejmowałem jego zamki podatek ustawiony był tak nierealnie i wysoki dochód stanowił po czym zaraz po moim zdobyciu jakoś wszystko się psuło....